وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ | بلاگ

وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ

ساخت وبلاگ
چگونه از انکر تکست برای بهبود سئو سایت استفاده کنیم؟

ماه گذشته تفاوت هایی در صنعت بازاریابی دیجیتال ایجاد کرده است که در آن بیشتر و بیشتر مشاغل به دلیل در دسترس بودن آن در بحران ، اهمیت دیجیتال شدن را درک می کنند. ما ، به عنوان متخصص سئو ، اکنون وظیفه داریم دانش خود را درباره استراتژی ها و تکنیک هایی که به ما در پیروزی در بازی سئو کمک می کنند ، گسترش دهیم.
گفته می شود ، ایجاد لینک یکی از راهکارهای اساسی است که همه متخصصان سئو باید آن را بدانند و انجام دهند. جنبه های مختلفی برای این استراتژی وجود دارد ، اما یکی از آنها اغلب کم ارزش یا سوءاستفاده می شوند كه منجر به ایجاد مشكلات در سئو ما می شود. من در مورد انکر تکست ها صحبت می کنم - عاملی ساده که همه وب مسترها  می دانند. 

انکر تکست چیست؟
انکر تکست چیست؟

این متن به طور ساده و قابل کلیک در یک لینک ممکن است که معمولاً در قسمت محتوای یک صفحه وب یافت می شود. معمولاً آن را به عنوان کلمات آبی و برجسته  می بینید.

انواع متون لنگر
انکر تکست انواع مختلفی برای آنها دارد که شما باید از آنها بدانید تا بتوانید به طور کامل از آنها برای کمک به سئو وب سایت خود استفاده کنید
نام تجاری - این متن لنگر است که از نام تجاری شما استفاده می کند. بنابراین ، برای ما در SEO Hacker ، این همان چیزی است که به نظر می رسد:
عین کلمه کلیدی - این شامل کلمه کلیدی مورد نظر برای صفحه شما در انکر تکست است. اگر کلمه کلیدی شما "استراتژی های ایجاد پیوند" است ، متن لنگر باید باشد.
تغییرات کلمات کلیدی - بر خلاف متون لنگر مطابقت دقیق ، از تغییرات کلمات کلیدی خود به عنوان انکر تکست استفاده می کنید. بنابراین ، اگر پیوندی به صفحه راهنمای ساخت ساختمان پیوند دارید ، می توانید از "استراتژی ها و تکنیک های ساخت لینک" به عنوان متن لنگر استفاده کنید.
عمومی - این شامل CTA های عمومی برای انکر تکست مانند "اینجا کلیک کنید" یا "ما را بررسی کنید"
پیوندهای برهنه - شما به سادگی از URL صفحه ای که به آن متصل هستید به عنوان انکر تکست نیز استفاده می کنید
بدون متن - این اتفاق می افتد وقتی که یک تصویر به صفحه شما پیوند می یابد ، اما متن تنظیم شده دیگری وجود ندارد که به عنوان انکر تکست خدمت کند.
Alt Text - بر خلاف نوع "بدون متن" ، اگر پیوند به یک صفحه خاص پیوند داشته باشد ، از متن alt تصویر به عنوان انکر تکست استفاده خواهید کرد.

چرا Anchor Text برای سئو مهم است
Google و سایر موتورهای جستجو از متن لنگر استفاده می کنند تا متن صفحه پیوندی را درک کنند. بنابراین ، از طریق پیوندی که در بالا در رابطه با بهترین ابزارهای جستجوگرها برای 2020 ایجاد کردم، می توانید پیوند را به عنوان کاربر و موتورهای جستجو که به شما می گویم به عنوان کاربر و موتورهای جستجو که صفحه ای که من از طریق آن ارتباط داده ام ، حاوی اطلاعاتی در مورد بهترین ابزارهای جستجوگرها برای 2020 می دانید.
این ساده است اما مهم است. به عنوان مثال از لینک های ورودی به سایت خود از وب سایت های دیگر استفاده کنید. انکر تکست به مرورگرهای موتورهای جستجو کمک می کند تا صفحه یا سایت شما را بفهمند و همچنین به آنها نشان می دهد که وب سایت های دیگر سایت شما را نیز چگونه می فهمند. البته ، شما کنترل محدودی در مورد نحوه ایجاد لینک به سایت خود دارید ، به ویژه اگر شما کسی نبودید که آن پیوندها را ایجاد کرده باشید ، اما آنچه شما می توانید کنترل کنید ، لینک های داخلی وب سایت شما هستند.
بهترین اقدامات سئو برای انکر تکست
مختصر و جامع باشید
متن لنگر شما نباید شامل یک جمله کامل باشد. بهترین متون لنگر همان متونی هستند که می توانند آنچه را که فقط در چند کلمه مربوط به صفحه پیوند شده است را بیان کنند. علاوه بر این ، استفاده از یک جمله کامل به عنوان متن لنگر شما برای کاربرانی که آن را مشاهده می کنند نیز مختل کننده است. برخی از سؤالاتی که باید هنگام ایجاد متن لنگر مختصر و جامع به خاطر بسپارید:
چگونه می توانم بیان کنم که صفحه پیوند چیست؟
چگونه می توانم آن را با چند کلمه خلاصه کنم؟
تراکم کلمات کلیدی
همه ما از بروزرسانی پنگوئن اطلاع داریم. آنها در وب سایتهایی که از تاکتیک های ساخت لینک spammy استفاده می کردند ، استفاده کردند که یکی از آنها متون کلمات کلیدی پر شده است. بنابراین ، برای شما به عنوان یک مدیر وب سایت  مهم است که تصمیم بگیرید که چگونه می توانید کلمات کلیدی را در انکر تکست ادغام کنید بدون اینکه به نظر غیر طبیعی و اسپم باشد.
توصیه من فقط توصیف صفحه مرتبط - ساده و ساده است. اگر محتوای صفحه پیوندی به درستی بهینه شده است ، دیگر لازم نیست نگران پر کردن کلمات کلیدی در انکر تکست پیوندهای ایجاد شده باشید زیرا کلمه کلیدی در حال حاضر موضوع صفحه پیوندی است. این امر باعث می شود طبیعی تر و ایمن تر به نظر برسید. این امر در مورد پیوندهای داخلی نیز صدق می کند زیرا استفاده مکرر از همان متن لنگر داخل یک وب سایت نیز می تواند برای Google کمی شک برانگیز باشد.
ارتباط
در آخر ، اطمینان حاصل کنید که متون لنگر شما به صفحه پیوندی مرتبط هستند. از متن لنگر نامربوط برای پیوند استفاده نکنید زیرا این احتمالاً می تواند بر سئوی شما تأثیر بگذارد. اگر به صفحه‌ای در مورد SEO پیوند دارید ، از متن لنگر تصادفی مانند "اتومبیل برای فروش" استفاده نکنید. حتی اگر این صفحه حاوی بخش کوچکی از چگونگی کمک SEO به فروش آنلاین اتومبیل باشد ، متن لنگر گمراه کننده و بی ربط به متن کامل در بهترین حالت است.
ارتباط لینک نیز عاملی است که امروزه توسط موتورهای جستجو مورد توجه است. HOW مربوط به صفحه پیوندی به صفحه منبع است و چگونه متن لنگر آن رابطه را بیان می کند؟ یک پیوند بسیار مرتبط با متن لنگر عالی می تواند SEO شما را با جهش و مرز بهبود بخشد. بیایید از مثال بالا استفاده کنیم. استفاده از "اتومبیل برای فروش" به عنوان متن لنگر لینک شما بد است ، اما تغییر آن به "SEO به فروش آنلاین اتومبیل کمک می کند" روش بهتری برای دستکاری لینک است. اما به یاد داشته باشید ، این تنها در صورتی موثر خواهد بود که پیوندی که شما ایجاد کرده اید به صفحه منبعی که از آن بدست می آید مرتبط باشد بنابراین ، با استفاده از "SEO به فروش آنلاین اتومبیل کمک می کند" به عنوان متنی لنگر ، محتوائی که پیوند در آن قرار دارد ، باید در مورد نحوه فروش اتومبیل به صورت آنلاین یا هر موضوع مرتبط دیگری صحبت کند.
خلاصه

متن های لنگر به اندازه کافی ساده به نظر می رسند ، اما جنبه های بسیاری وجود دارد که باید از قابلیت آن برای بهبود تلاشهای سئو استفاده کنید. SEO به پیشرفت و نوآوری مداوم نیاز دارد - بدون این ، شما سخت می ماند برای مدت طولانی در صفحه اول باشید. توجه به اینکه جزئیات کوچک چقدر مهم هستند یکی از بزرگترین راه ها برای ارائه ایده های نوآورانه برای آزمایش کردن است. تو چطور؟ آیا با بهینه سازی نادرست یا مناسب متون لنگر ، تجربه ای دارید؟ آن را در زیر نظر دهید!

برای مطالعه بیشتر مقالات حوزه سئو با http://seomaster.niloblog.com همراه باشید.

مطالعه بیشتر:

بهترین سیستم های ایمیل مارکتینگ

چك ليست قدم به قدم سئو تكنيكال

چگونه جستجوی صوتی می تواند بر سئو سایت شما در سال 2020 تاثیر بگذارد؟

وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگسئو خارحجی,...
ما را در سایت وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ دنبال می کنید

نویسنده : احمد رضا بازدید : 339 تاريخ : شنبه 21 تير 1399 ساعت: 18:54

چگونه جستجوی صوتی می تواند بر سئو سایت شما در سال 2020 تاثیر بگذارد؟

فن آوری موتورهای جستجو طی چند سال گذشته تحولات کاملی را تجربه کرده است. با بروزرسانی هایی از طرف شرکت هایی مانند گوگل، موتورهای جستجوی عملکرد بهتری دارند و به کاربران کمک می کند بهترین نتیجه را مشاهده کنند. این سری از به روزرسانی هایی که گوگل طی چند سال گذشته انجام داده است، نه تنها نتایج جستجو را بهبود می بخشد بلکه به اسکان و اتخاذ فن آوری های جدید مانند سایت های تلفن همراه و جستجوی صوتی نیز کمک می کند.

جستجوی صوتی درصد خوبی از کل جستجوهای سراسر جهان را به خود اختصاص داده است. این به لطف دستیارهای هوش مصنوعی مانند Apple’s Siri ، Amazon’s Alexa ، Google Assistant و Bixby است که به کاربران در سؤالات مختلف خود کمک می کنند. این راحتی جستجوی صوتی را در موقعیتی قرار داده است که در آینده نزدیک به یک استاندارد جستجو تبدیل شود.

چگونه جستجوی صوتی کار می کند
انجام جستجوی صوتی در Google همان کار ساده و سریع است که انجام یک جستجوی تایپ شده است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به سادگی روی نماد میکروفون در نوار جستجو کلیک کنید.

جستجوی صوتی گوگل

جستجوی صوتی Google

پس از کلیک بر روی نماد، چند ثانیه به شما گفته می شود تا صحبت کنید و سؤال خود را ارائه دهید. بهتر است اطمینان حاصل کنید که صدای شما به طور واضح از طریق میکروفون شما شنیده می شود تا دقیق ترین نتیجه را کسب کنید.

گوگل با شنیدن سؤال من، آنچه را كه من دنبالش بودم به من نشان داد. وقتی سؤالات کوتاه می شوند، جستجوی صوتی در ایجاد نتایج خوب کاملاً مؤثر است. شایان ذکر است که جستجوهای صوتی در صورت وجود سوال، به بهترین وجه کار می کنن ، زیرا تعداد زیادی از کاربران از آن برای جستجوی چیزهایی مانند بهترین مکان های غذایی، شخصیت های قابل توجه و سایر مکان های مهم استفاده می کنند.

به روزرسانی Google Hummingbird
یکی از بروزرسانی هایی که گوگل برای مدت طولانی تغییر کرده است ، بروزرسانی Hummingbird است. این بروزرسانی بر جستجوی معنایی تأکید کرده است، که هدف آن ایجاد نتایج دقیق تر از طریق درک زمینه و هدف جستجوی کاربر است. این تمرکز را به سؤالات جستجوی معنی دار منتقل می کند، به معنای جستجوهایی که در جملات و عبارات ساختار یافته اند.

به عنوان مثال از این پرس و جو استفاده کنید. وقتی از Google درمورد "نزدیکترین مرکز خرید به مکان فعلی من" پرسیدم ، بلافاصله با ارائه لیستی از نزدیکترین مراکز خرید پاسخ به من داد. سایر موتورهای جستجو تمایل دارند فقط کلمات کلیدی اصطلاح جستجو مانند "مرکز خرید" را بخوانند، اما گوگل کل جمله را در نظر می گیرد، که به آن کمک می کند تا "زبان" را بهتر یاد بگیرد.

مثال جستجوی Google Hummingbird

نحوه بهینه سازی برای جستجوی صوتی
با گذشت زمان ، جستجوهای صوتی رایج تر می شوند ، بهینه سازی جستجوی صوتی به بیشتر شدن ترافیک جستجو کمک می کند و به کاربرانی که مایل به استفاده از محصولات و خدمات شما هستند کمک می کند. در اینجا چند روش موثر برای بهینه سازی وب سایت شما برای جستجوی صوتی ارائه شده است.

هدف از جستجو را مشخص کنید
یکی از اولین مواردی که ابتدا باید بدانید این است که هدف افرادی که از جستجوی صوتی استفاده می کنند چیست. بهتر است برای دیدن شماره ها به جستجوی داده های آماری بپردازید و از هدف این جستجوها مطلع شوید. 

بر اساس این اینفوگرافیک ، نوجوانان و بزرگسالان معمولاً از جستجوی صوتی برای درخواست جهت استفاده می کنند ، با کسی تماس می گیرند و زمان فیلم را بررسی می کنند. برای افرادی که دارای مشاغل هستند، یکی از مهمترین راهکارهایی که باید انجام شود اینست که مشاغل شما در Google My Business قرار بگیرند ، زیرا نتایج محلی تمایل دارند بیشترین جستجوهای صوتی مبتنی بر مکان را داشته باشند. به عنوان مثال ، هنگامی که من به دنبال نزدیکترین رستوران ژاپنی رفتم ، کسب و کارهایی که Google My Business دارند ، اولین مشاغل هستند.
جستجوی جستجوی صوتی Google 2
از عبارات سوال استفاده کنید
وقتی صحبت از اصطلاحات جستجوی صدا می شود ، بهتر است عبارات جستجو را ایجاد کنید که کاربران به احتمال زیاد آنها را بیان کنند. با توجه به این نکته ، کوتاه و ساده نگه داشتن آنها بهترین راه برای پیشبرد است. عبارات سؤال رایج ترین اصطلاحات جستجوی صوتی است ، به همین دلیل است که استفاده از مکان ، چه ، چگونه ، چه زمانی ، چه کسی ، چرا و چگونه سوالات بسیار ارجح است. با مراجعه به مثال رستوران ژاپنی ، سؤالات "كجا" برای بیشتر مشاغل بهترین است ، در حالی كه سؤالات "چگونه" و "چرا" اطلاعات مفیدی مانند راهنماها و آموزشها را در اختیار کاربران قرار می دهد.
همچنین ایجاد قالب پرسش و پاسخ در صفحات هدفمند برای جستجوی صوتی مفید است، زیرا گوگل صفحاتی را ترجیح می دهد که از قبل می توانند به سؤال کاربر پاسخ دهند و آنها را در بالای صفحات نتایج نشان دهد. پرداختن به نیاز یا پاسخ دادن به یک سؤال ، راه بسیار خوبی برای ایجاد ترافیک در هر دو سؤال جستجوی مبتنی بر وب و صدا است و داشتن محتوایی که به پاسخگویی به آن نیاز کمک کند ، قادر خواهید بود تا میزان قابل توجهی ترافیک شما را تقویت کند.
موبایل و کاربرپسندی
با دوستی کاربر همیشه در اولویت قرار دارد و با تسلط بیشتر کاربران تلفن همراه بر جستجوها، قطعاً داشتن یک وب سایت طراحی پاسخگو کمک می کند. کاربران تلفن همراه سایتی را می خواهند که به همراه داشتن سرعت  سریع ، در یک دستگاه قابل دسترسی و حرکت آسان باشد. اینها عوامل مهمی در میزان بانس ریت هستند و به کاربران کمک می کنند تا در وب سایت شما دوام بیشتری داشته باشند.
چگونه جستجوی صوتی بر سئو تأثیر می گذارد
با جمع آوری صوتی بخش هایی از کل جستجوهای اینترنتی، بهینه سازی وب سایت خود برای جستجوی صوتی ضروری است. این امر به افزایش ترافیک اینترنت برای کلمات کلیدی موجود شما کمک می کند و حتی کلمات کلیدی جدیدی را ایجاد می کنید که می توانید برای کمک به کاربران در یافتن شغل خود استفاده کنید. در دنیای سریع و مبتنی بر نتایج ، جستجوی صوتی بخشی از آینده سئو خواهد بود، و ممکن است ما زمانی را ببینیم که بتواند از جستجوهای نوشتاری سنتی پیشی بگیرد. با دستیابی به AI و جستجوی معنایی، راه را هموار می کنید ، بهتر است که از صفحات وب برای جستجوی صوتی بهینه شوید. در اینجا روش های دیگری وجود دارد که می تواند بر سئو تأثیر بگذارد:
بهینه سازی SEO محلی
سئو محلی اخیراً گسترش یافته است و تعداد زیادی از مشاغل به سرعت در حال رشد سیستم عامل های آنلاین خود را تشکیل می دهند و به بخشی از بازار آنلاین به طور فزاینده رقابتی تبدیل می شوند. هنگامی که صحبت از نمایش داده های جستجوی صوتی رایج می شود ، تعداد زیادی از کاربران تمایل دارند به دنبال مشاغل و مؤسسات نزدیک منطقه خود باشند. بهینه سازی مشاغل خود برای جستجوی صوتی به شما امکان می دهد تا از رقابت محلی بویژه با جغرافیای صحیح ، سؤالات دقیق و مبتنی بر سؤال و به روزرسانی Google My Business ، به شما امکاناتی برای رقابت محلی بدهید.
حضور جستجوی تلفن همراه خود را تقویت کنید
سئو موبایل موبایل بخش دیگری از سئو است که پیشرفتهای چشمگیری را تجربه کرده است ، با این که گوگل حتی برخی از به روزرسانی های خود را در موبایل پیش از این که در دسک تاپ حضور داشته باشد ، آغاز کرده است. این امر باعث می شود ظاهر شدن در SERP های تلفن همراه در استراتژی شما ، به ویژه با گسترش عوامل رتبه بندی موبایل ، شامل سرعت بارگذاری صفحه باشد. با استفاده بیشتر از افراد از جستجوی صوتی در تلفن همراه ، استفاده از دستیارهای هوش مصنوعی مانند Google Assistant و Siri ، بهینه سازی تجربه تلفن همراه وب سایت شما می تواند به یک تفاوت بزرگ کمک کند. قطعه های ویژه منطقه دیگری است که شما باید آن را بهینه کنید ، زیرا دوست داشتنی Google Assistant SERP هایی را که از قطعه های برجسته به دست می آید ، ترجیح می دهد ، زیرا اطلاعات با کیفیتی را در اختیار کاربران قرار می دهد که می تواند عامل تعیین کننده دسترسی کاربران به یک وب سایت یا حتی خرید از آن سایت باشد.

برای مطالعه بیشتر مقالات حوزه سئو با http://seomaster.niloblog.com همراه باشید.

مطالعه بیشتر:

بهترین سیستم های ایمیل مارکتینگ

چك ليست قدم به قدم سئو تكنيكال

 

وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ...
ما را در سایت وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ دنبال می کنید

نویسنده : احمد رضا بازدید : 428 تاريخ : شنبه 21 تير 1399 ساعت: 18:48

بهترین سیستم های ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ یکی از مقرون به صرفه ترین و تأثیرگذارترین تاکتیک های بازاریابی موجود است. این یک ROI بالاتر از هر نوع استراتژی بازاریابی دیگر ارائه می دهد.

اگر می فهمید که چگونه می توانید ایمیل ها را بکار بگیرید ، کمپین های شما روابط مشتری را برقرار می کنند و تعامل را بهتر از هر کانال توزیع دیگر هدایت می کنند.

اما قبل از شروع فکر کردن در مورد خطوط موضوع یا استراتژی های مبارزات انتخاباتی ، باید بهترین نرم افزار بازاریابی ایمیل را برای مدیریت مشترکین خود پیدا کنید و ایمیل را در مقیاس ارائه دهید.

این راهنما شامل یک بررسی عمیق از بهترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ و روش ما برای کمک به شما برای یافتن بهترین راه حل برای وضعیت شماست.

این سیستم ها عبارتند از:

  1. Constant Contact
  2. Mailchimp
  3. AWeber
  4. ConvertKit
  5. MailerLite
  6. Drip

هر کسب و کار به نرم افزار ایمیل مارکتینگ نیاز دارد

شروع به ساختن لیست مشترکین شما هرگز زود نیست. حتی اگر شرکت یا محصول شما در مرحله قبل از راه اندازی قرار داشته باشد ، بازهم می توانید در یک سرویس بازاریابی ایمیل سرمایه گذاری کنید.

نرم افزار بازاریابی ایمیل فقط برای مشاغل نیست. وبلاگ نویسان ، سازندگان آنلاین یا هر شخصی که دارای وب سایت شخصی باشد می توانند از ابزارهای بازاریابی ایمیل برای ایجاد تعامل و تبدیل استفاده کنند.

 این ابزارها برای پیام رسانی گسترده در مقیاس ساخته شده اند.

Constant Contact  

Constant Contact یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین نام ها در فضای بازاریابی ایمیل است. با داشتن بیش از 20 سال به عنوان یک رهبر صنعت در بازاریابی ایمیل ، ثابت تماس با ما یک راه حل ایده آل برای مشاغل کوچک ، سازمان های بزرگ و همه چیز در بین است.

constant contact

فوراً کار با "کنتاکت مخاطب" را آسان کنید ، حتی اگر قبلاً هرگز لیست ایمیل را مدیریت نکرده اید.

این نرم افزار می تواند آدرس های ایمیل جدید ، مشترکین بخش و ایجاد کمپین های جدید را برای شما آسان کند. فقط یکی از قالب های ایمیل 240+ را انتخاب کنید و محتوای خود را با سازنده ایمیل کشیدن و رها کردن سفارشی کنید.

Constant Contact دارای قالبهایی است که از قبل برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده اند. سازنده امکان افزودن تصاویر ، متن ، فیلم ، نظرسنجی ، کوپن یا رویدادها را برای شما آسان می کند.

این نرم افزار با ابزارهایی که قبلاً از آنها استفاده می کنید ، مانند Facebook ، WordPress ، Shopify ، Salesforce ، QuickBooks و موارد دیگر ادغام شده است.

Constant Contact با استفاده از ایمیل های خوش آمدید و سایر پاسخ های برانگیخته بر اساس اقدامات مشترکان ، امکان استفاده از خودکار را آسان می کند. همچنین به گزارشهای روشنگری برای هر کمپین دسترسی خواهید داشت. با دیدن اطلاعات ارزشمندی مانند نرخ باز ، عدم انتخاب ، نرخ بانس ریت و کلیک ، می توانید درک کنید که چه چیزی کار می کند و چه کمپین هایی نیاز به بهبود دارند.

دو برنامه بازاریابی ایمیل مختلف ارائه شده توسط ثابت تماس وجود دارد:

ایمیل - از 20 دلار در هر ماه شروع می شود
Email Plus - در هر ماه 45 دلار شروع می شود
برنامه سطح ورود برای ایمیل های اساسی است. طرح ایمیل پلاس به شما امکان دسترسی به ویژگی های اتوماسیون ، فرم های ثبت نام پیشرفته و سایر ابزارهای پیشرفته را می دهد.

قیمت هر دو طرح براساس تعداد مشترکین موجود در لیست شما است. بنابراین با افزایش لیست شما ، می توانید انتظار داشته باشید که این نرخ افزایش یابد. در صورت پیش پرداخت کامل برای یک سال ، 15 درصد در برنامه خود صرفه جویی کنید. هر دو برنامه با ضمانت 30 روزه برگشت پول ارائه می شوند. Constant Contact را با یک آزمایش 60 روزه به صورت رایگان امتحان کنید.

Mailchimp

Mailchimp یکی دیگر از رهبران صنعت در دنیای بازاریابی ایمیل است. بیش از 11 میلیون کاربر 4+ میلیارد مخاطب را در Mailchimp مدیریت می کنند. این سرویس به عنوان یک راه حل بازاریابی همه در یک مارک گذاری شده است ، اما کمپین های ایمیل و مدیریت لیست اصلی ترین بستر این بستر است.

mailchip

این متداول توسط  سایت های تجارت الکترونیکی ، مشاغل برنامه تلفن همراه و راه اندازی ها استفاده می شود.

Mailchimp با بیش از 300 برنامه مختلف و خدمات وب ادغام می شود تا به شما در رسیدن استراتژی بازاریابی ایمیل خود به سطح بعدی کمک کند. می توانید با ابزاری که قبلاً از آنها استفاده می کنید متصل شوید یا موارد جدیدی را کشف کنید تا به رشد خود کمک کنند.

با استفاده از Mailchimp ، رسیدن به مخاطبان خود از طریق کانال های توزیع چندل آسان است. علاوه بر ایمیل ، به ابزارهایی برای تبلیغ در رسانه های اجتماعی ، صفحات فرود ، صفحات فرود قابل حمل و موارد دیگر دسترسی خواهید داشت.

برنامه تلفن همراه Mailchimp امکان ایجاد ایمیل و مدیریت کمپین های خود را از هرجایی برای شما امکان پذیر ساخته است. به روز رسانی به طور خودکار با حساب Mailchimp شما همگام سازی می شود.

داشبورد مخاطبان Mailchimp تجزیه و تحلیل و ابزار پیشرفته ای را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما در درک اطلاعات بیشتر درباره مشترکین خود کمک کند. می توانید پیام های شخصی شده را بر اساس جمعیت پیش بینی شده ارسال کنید و بدانید که مخاطبین در کجا واقع شده اند.

اگر حساب شما به داده های فروشگاه شما متصل شده و خرید باشد ، Mailchimp می تواند CLV تخمین زده شده را برای محاسبه با ارزش ترین مشتریان خود محاسبه کند.

در اینجا مروری بر برنامه ها و قیمت های Mailchimp آورده شده است:

رایگان - 0 دلار
پایه - با شروع 9.99 دلار در هر ماه
استاندارد - از 14.99 دلار در هر ماه شروع می شود
پرمیم - از 299 دلار در هر ماه شروع می شود
این برنامه رایگان برای مبتدیان و مشاغل جدیدی که لیست جدید را از ابتدا شروع می کنند مناسب است. تا رسیدن به 2،000 مشترک می توانید در برنامه رایگان بمانید ، اما از نظر ویژگی هایی که به آنها دسترسی دارید محدود خواهید بود.

مانند اکثر خدمات بازاریابی از طریق ایمیل ، برنامه های پرداخت شده براساس تعداد مشترکینی که در اختیار دارید قرار می گیرد.

در هر رده قیمت گذاری به ویژگی های پیشرفته تری دسترسی خواهید داشت. برنامه آماده سازی بهترین گزینه برای اکثر شما در صورت آماده شدن از برنامه اولیه رایگان است.

AWeber

بیش از 20 سال ، AWeber به بیش از یک میلیون مشاغل کوچک در زمینه بازاریابی ایمیل کمک کرده است. این سرویس پشتیبانی بی نظیر 24/7 را در اختیار شما قرار می دهد و کلیه ابزارهایی را که برای ایجاد کمپین های ایمیل با کیفیت بالا لازم دارید ، در اختیار شما قرار می دهد.

aweber

AWeber برای ایجاد ایمیل های سفارشی و صفحات فرود ، یک طراح کشیدن و رها کردن دارد. همچنین می توانید از دستیار طراحی هوش مصنوعی برای ساخت قالب های ایمیل مارک دار در چند ثانیه استفاده کنید.

کمپین های خود را به صورت خودکار ، شخصی سازی مطالب خود و استفاده از فناوری ایمیل AMP برای تقویت تعامل برای پیام های خود انجام دهید.

اگر فکر می کنید از یک بستر بازاریابی ایمیل دیگر به AWeber تبدیل شوید ، از خدمات مهاجرت رایگان AWeber نیز بهره مند می شوید.

بر خلاف سایر راه حل های بازاریابی ایمیل در بازار ، AWeber تمام ویژگی های خود را با هر نقشه و حتی ابزارهای پیشرفته ارائه می دهد. قیمت گذاری دقیقاً براساس تعداد مشترکانی که شما دارید و طول مدت قرارداد شما است.

AWeber به شما امکان پیش پرداخت برای صرفه جویی در پول را می دهد. شما می توانید 14٪ را با برنامه سه ماهه یا 15٪ با برنامه سالانه ذخیره كنید. در غیر این صورت نرخ ماه به ماه هنوز مقرون به صرفه است.

اگر یک صاحب مشاغل کوچک هستید که در هر ردیف قیمت گذاری می خواهید نرخ مستقیم و ویژگی های همه جانبه داشته باشید ، این بهترین سرویس بازاریابی ایمیل برای شما خواهد بود. با یک آزمایش رایگان 30 روزه AWeber را بدون هیچ هزینه ای امتحان کنید.

ConvertKit

ConvertKit یک سرویس بازاریابی ایمیلی است که برای سازندگان آنلاین طراحی شده است. بنابراین اگر یک وبلاگ نویس ، YouTuber ، هنرمند ، موسیقیدان هستید یا یک وب سایت شخصی کوچک دارید ، این یک انتخاب برتر برای شما خواهد بود.

konvertkit

نوشتن و ایجاد ایمیل با ConvertKit ساده و سر راست است. این که آیا شما یک سکانس خودکار را طراحی می کنید یا یک پیام یک طرفه ارسال می کنید ، این سرویس ابزارهای لازم برای موفقیت را در اختیار شما قرار می دهد.

ConvertKit با 70+ برنامه شخص ثالث مانند Shopify ، Instapage ، WordPress ، Zapier و WooCommerce ادغام می شود.

از ConvertKit استفاده کنید تا تمام وزنه برداری های سنگین را برای شما انجام دهد. به سادگی قیف های اتوماتیک تنظیم کنید تا پیام های هدفمند برای مشترکین مناسب در زمان مناسب ارسال شود.

همچنین می توانید مشترکان خود را با برچسب ها ، گروه ها و لیست های تقسیم شده سازماندهی کنید.

ConvertKit در اطمینان از دریافت گیرندگان ایمیل شما در واقع پیام های شما را متخصص می کند. این سرویس در نرخ تحویل یک رهبر صنعت است.

این که آیا شما یک بازاریاب ایمیل با تجربه ، یا یک کاربر پیشرفته هستید ، ConvertKit یک راه حل برای شما دارد. این پلت فرم همه چیز را برای تجارت الکترونیکی در مقیاس کامل احتیاج دارد اما به روشی ارائه می شود که برای کاربران مجرد مناسب باشد.

ConverKit برای لیست های حداکثر 500 مشترک مشترک ، برنامه ای برای همیشه در اختیار دارد. این یک راه حل طولانی مدت نیست ، اما می توانید با ساختن یک لیست جدید از ابتدا ، آن را به عنوان یک آزمایش رایگان طولانی فکر کنید.

برنامه های پرداخت شده از 29 دلار در هر ماه شروع می شود. قیمت گذاری بر اساس تعداد مشترکین موجود در لیست شما است. اگر در قرارداد سالانه ثبت نام کنید ، دو ماه به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

MailerLite

اگر نمی خواهید از ویژگی های منحصر به فرد و عملکردی که هرگز از آنها استفاده نمی کنید ، ناراحت شوید ، باید MailerLite را بررسی کنید.

mailerlite

این سرویس بازاریابی ایمیل به اصول اولیه می پردازد. اگرچه MailerLite ممکن است به اندازه برخی از نامهای دیگر در لیست ما محبوب یا مشهور نباشد ، اما هنوز هم مورد اعتماد 830،000+ مشتری در سراسر جهان است.

MailerLite تمام موارد ضروری را برای بازاریابی ایمیل دارد ، مانند ویژگی های اتوماسیون ، نظرسنجی ها و ابزارهایی برای اضافه کردن مشترکین از طریق صفحات بازشو و فرود.

MailerLite حتی برای نرم افزارهای اساسی ایمیل ، یک تیم خدمات مشتری استثنایی دارد که هر زمان که نیاز به کمک داشته باشید از طریق چت زنده در دسترس است.

MailerLite با WordPress ، Shopify ، WooCommerce ، OptinMonster ، Squarespace ، Facebook ، Zoho CRM ، HubSpot و ده ها سرویس وب دیگر در دسته های مختلف ادغام می شود.

من MailerLite را به کسانی از شما پیشنهاد می کنم که خبرنامه های ایمیل ساده و ساده ارسال کنند. ویرایشگر کشیدن و رها کردن ، سفارشی سازی قالب ها و ایجاد محتوای با کیفیت بالا را در هیچ زمان و به راحتی امکان پذیر نمی کند.

در اینجا نگاهی گذرا به برخی از گزینه های قیمت گذاری بر اساس رده های مشترکان MailerLite می اندازیم:

حداکثر 1000 مشترک - 10 دلار در هر ماه
1،001-2،500 مشترک - 15 دلار در هر ماه
2،501-5،000 مشترک - 30 دلار در هر ماه
5،001،10،000 مشترک - 50 دلار در هر ماه
MailerLite دارای یک برنامه رایگان برای حداکثر 1000 مشترک است. اما شما به ویژگی های نسخه پرمیوم دسترسی نخواهید داشت ، و در هر ماه 12000 ایمیل دریافت می کند.

با برنامه اشتراک سالانه 30٪ از برنامه خود را پس انداز کنید. شما می توانید MailerLite را بطور رایگان و از جمله دسترسی به تمام ویژگی های حق بیمه با یک آزمایش 14 روزه امتحان کنید.

Drip

Drip یک راه حل بازاریابی از طریق ایمیل است که برای مشاغل تجارت الکترونیکی طراحی شده است. این یکپارچه با محبوب ترین راه حل های تجارت الکترونیک در جهان مانند Shopify ، Magento و WooCommerce ادغام می شود.

drip

این سرویس بازاریابی ایمیل از داده های CRM تجارت الکترونیکی برای ایجاد تجربه های شخصی در بازاریابی ، تعامل درایو و ایجاد وفاداری مشتری استفاده می کند.

قطره به شما بینش عمیقی از رفتار مشتری می دهد. شما قادر به برچسب زدن به هر عملی که کاربر برای دریافت داستان کامل برای هر مشتری می باشد ، خواهد بود.

این باعث می شود تا لیست ایمیل خود را بر اساس کلیک ، خریدهای قبلی ، ایمیل های باز شده و موارد دیگر تقسیم کنید. قطره تخصصی در شخصی سازی پیشرفته برای هر خریدار تجارت الکترونیک منحصر به فرد است. این مبارزات شخصی سازی شده به شما در ایجاد اعتماد و ایجاد وفاداری طولانی مدت مشتری کمک خواهد کرد.

Drip به عنوان یک تجارت الکترونیکی کامل با CRM ، Drip بینش عمیقی از مشتری ، تقسیم بندی قدرتمند ، اتوماسیون چند کانال ، تجزیه و تحلیل دقیق ایمیل و پشتیبانی برجسته ارائه می دهد.

مانند بسیاری از راه حل های بازاریابی از طریق ایمیل ، قیمت گذاری بر اساس تعداد مشترکین در حساب شما است.

2500 - 49 دلار در هر ماه
5000 - 122 دلار در هر ماه
10،000 - 184 دلار در هر ماه
15،000 - 246 دلار در هر ماه
25،000 - 370 دلار در هر ماه
50،000 - 680 دلار در هر ماه
با هر ردیف به همه ویژگی های Drip دسترسی کامل خواهید داشت. Drip را با یک آزمایش 14 روزه به صورت رایگان امتحان کنید.

روش شناسی برای انتخاب بهترین سرویس بازاریابی ایمیل
هنگام ارزیابی یک سرویس بازاریابی ایمیل احتمالی موارد خاصی وجود دارد که باید آنها را مورد توجه قرار دهید. بهترین ابزار برای من شاید بهترین گزینه برای شما نباشد.

این روشی است که ما برای تعیین انتخاب های برتر در لیست خود استفاده کردیم. من توضیح خواهم داد که مهمترین چیزها چیست و چگونه می توانید بر اساس نیازهای شخصی خود این عوامل را وزن کنید.

امکانات
هر سرویس بازاریابی ایمیل باید دارای همان ویژگی های اساسی باشد. شما قادر خواهید بود مشترکان را اضافه کنید ، لیست های خود را مدیریت کرده و پیام های هدفمند ارسال کنید.

برخی سیستم عامل ها دارای ویژگی های "همه جانبه" در دسترس همه هستند ، در حالی که برخی دیگر فقط برنامه های پیشرفته را در برنامه های حق بیمه ارائه می دهند. بنابراین هنگام انتخاب ابزاری برای بازاریابی ایمیل ، باید این موضوع را ارزیابی کنید.

شاید لازم باشد مبلغی را برای ویژگیهایی مانند اتوماسیون پیشرفته یا گزارش رفتار مصرف کننده پرداخت کنید. اما مواردی مانند آنالیز تبلیغات و تقسیم بندی لیست اصلی باید با هر برنامه درج شود.

پیشنهاد من این است؛ به جای اینکه از لیست طولانی ویژگی ها هیجان زده شوید ، فقط روی مواردی که قصد استفاده از آنها را دارید تمرکز کنید. به عنوان مثال ، اگر از هیچ کدام از این سیستم عامل ها استفاده نکنید ، ادغام Shopify یا Zapier بی فایده است. آنچه را که می خواهید استفاده کنید شناسایی کنید و سپس ارزش سرویس را از آنجا تعیین کنید.

اتوماسیون
بازاریابی از طریق ایمیل قرار است زندگی شما را آسان تر کند. به همین دلیل است که در کلیه صنایع دارای چنین ROI بالایی است.

اما برای به دست آوردن مزایای کامل ایمیل ، باید بتوانید از اتوماسیون استفاده کنید.

به عنوان مثال ، مشترک جدید باید بطور خودکار به دنباله تبلیغات قطره ای ایمیل خوش آمدید اضافه شود. خریدارانی که سبد خرید خود را رها کرده اند باید یک ایمیل بازیابی سبد خرید دریافت کنند. مشترکانی که روی یک پیام در هر چیزی کلیک می کنند ، نباید همان پیام مشترک را به عنوان مشترک دیگری دریافت کنند که در وهله اول هیچ پیامی را باز نکرده باشند.

هنگامی که قیف خودکار خود را قبل از موعد تنظیم کردید ، سرویس ایمیل شما باید بتواند بطور خودکار همه موارد دیگر را از آنجا کنترل و مدیریت کند.

مدیریت لیست
خدمات بازاریابی ایمیل شما فقط به اندازه لیست مشترکان خوب خواهد بود. همانطور که در بالا به طور خلاصه توضیح دادم ، همه مشترکین نباید همان پیام را دریافت کنند.

برخی از افراد فقط می خواهند ایمیل های تبلیغاتی را دریافت کنند در حالی که برخی دیگر برای خبرنامه هفتگی شما انتخاب می کنند. شما می توانید بر اساس موقعیت مکانی ، جنسیت یا سایر جمعیتی افراد را تقسیم کنید.

برخی راه حل های بازاریابی از طریق ایمیل وجود دارد که مدیریت لیست را به سطح بعدی می رساند تا بتواند با پیش بینی مقدار طول عمر مشتری ، با ارزش ترین مشترکین خود را برای شناسایی ارزشمندترین مشترکین بدست آورد. ممکن است سایر سیستم عامل ها به شما نیاز دارند که کاربران را به صورت دستی برچسب گذاری کنید

در دنیای کامل ، مدیریت لیست شما باید به صورت خودکار نیز انجام شود. در این حالت ، مشترکان به طور خودکار بر اساس رفتار در دسته بندی ها قرار می گیرند.

پشتیبانی مشتری
کمپین های ایمیل شما نقش اساسی در موفقیت استراتژی کلی بازاریابی شما خواهد داشت. برای چیزی که بسیار مهم است ، در صورت نیاز به کمک ، می خواهید به پشتیبانی سریع مشتری دسترسی داشته باشید.

در حالی که اکثر راه حل های بازاریابی ایمیل ساده هستند ، اگر از ویژگی های پیشرفته مانند قیف های سرب استفاده می کنید یا با برنامه های شخص ثالث ادغام می شوید ، برخی از آنها ممکن است کمی مشکل باشد.

به دنبال راه حل بازاریابی ایمیلی باشید که دارای پشتیبانی مشتری مفید و پاسخگو باشد. بهترین گزینه ها 24/7 پشتیبانی را ارائه می دهند و دارای دانش گسترده ای برای کمک به خود سرویس هستند.

برای کسانی که از یک بستر بازاریابی ایمیل به دیگری تغییر می دهند ، به دنبال خدماتی باشید که دارای مهاجرت رایگان باشد. این بدون پشتیبانی مناسب می تواند دشوار باشد.

قیمت
هر سرویس بازاریابی ایمیل از همان ساختار قیمت گذاری اساسی پیروی می کند. قیمت شما بر اساس تعداد مشترکین موجود در لیست شما افزایش می یابد. اما در کل ، با بالا رفتن قیمت ، قیمت هر مشترک شما کاهش می یابد.

برخی از ابزارهای بازاریابی ایمیل برنامه ای رایگان دارند اگر لیست مشترکان شما زیر 500 ، 1000 یا 2000 نفر باشد. اینها نباید به عنوان راه حل های بلند مدت استفاده شوند. من توصیه می کنم از اینها به عنوان یک آزمایشی رایگان استفاده کنید تا اگر بین چند عدد در حصار هستید کدام پلتفرم را دوست دارید بیشتر ببینید.

همچنین باید دقت بیشتری کنید که در هر نقطه قیمت چه ویژگی هایی کسب خواهید کرد.

بسته به خدمات بازاریابی ایمیلی که در نظر دارید ، آنها ممکن است هر ویژگی را در هر لایه ارائه ندهند. بنابراین تصمیم خود را تنها بر اساس قیمت پایه نگیرید.

خلاصه
ایمیل پادشاه بازاریابی است. این سالها بوده است و برای آینده قابل پیش بینی سلطنت عالی خواهد بود.

این که آیا شما یک لیست جدید ایمیل را از ابتدا شروع می کنید یا به دنبال تغییر دادن ارائه دهندگان هستید ، می توانید از این راهنما برای یافتن بهترین خدمات بازاریابی ایمیل برای وضعیت بی نظیر خود استفاده کنید.

مطالعه بیشتر:چگونه جستجوی صوتی می تواند بر سئو سایت شما در سال 2020 تاثیر بگذارد؟

منبع:https://www.crazyegg.com/blog/best-email-marketing-services/

وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ...
ما را در سایت وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ دنبال می کنید

نویسنده : احمد رضا بازدید : 330 تاريخ : شنبه 21 تير 1399 ساعت: 19:09

چك ليست قدم به قدم سئو تكنيكال

روز بعد از امضاي يك مشتري جديد ، بررسي سئو فني را شروع كنيد. چرا؟سئو فني مهم است.اين پست شامل:همه مواردي اناليز سئو تكنيكال در اين پست بررسي مي شود. توضيح دقيق در مورد چرايي و چگونگي بررسي اين موارد توسط خودتان. ادامه اين پست نحوه انجام هر مرحله از اناليز توضيح داده خواهد شد.

سئو تكنيكال

تكنيكال سئو
بررسي قابليت يافتن
قابليت يافتن به چگونگي يافتن اطلاعات وب سايت توسط موتورهاي جستجو و بازديد كنندگان وب سايت مي باشد. در اين بخش چگونگي دسترسي به محتواي وب سايت شما براي ربات هاي گوگل و كاربران  پوشش داده مي شود.
وضعيت ايندكس
ايندكس سازي چيست؟چند صفحه در وب سايت شما توسط موتورهاي جستجو ايندكس مي شود.چرا ايندكس سازي اهميت دارد؟ما در حال انتقال به الگوريتمي براي جستجو هستيم كه از وب سايتهاي پرمحتوا پشتيباني مي كند. اگر در يك فضاي رقابتي فعاليت مي كنيد (به عنوان مثال قانوني) ، ميبايست محتواي زيادي داشته باشيد.اگر مطالب زيادي در وب سايت خود داشته باشيد ، اگر Google از آن آگاه باشد ، به شما مي گويد.نرخ ايندكس پايين مي تواند به تعدادي از موارد (عدم لينك سازي داخلي ، ارائه كد مسدود كننده در صفحات شما ، قدرت دامنه پايين و موارد ديگر) اشاره كند.چگونه مي توانم نرخ ايندكس سايت خود را بررسي كنم؟
1. با مراجعه به Google و تايپ سايت: yourite.com و ديدن چند صفحه در فهرست Google نشان داده مي شود.2. با بررسي كنسول جستجوي گوگل خود ، ببينيد كه چند صفحه ايندكس شده اند.
Uptime سرور
Uptime سرور چيست؟توانايي ميزباني وب و سرور وب شما براي نگه داشتن وب سايت شما به صورت آنلاين و كاهش خرابي.چرا Uptime سرور مهم است؟سرعت و پايداري وب سايت براي موتورهاي جستجوگر ضروري است كه وب سايت شما را به طور مرتب و صحيح ايندكس شود.اگر وب سايت شما دچار خرابي قابل توجهي مي شود ، ممكن است رتبه شما كاهش پيدا كند.چگونه مي توانم به روز بودن سايت خود را بررسي كنم؟
1. مي توانيد با استفاده از Pingdom يك چك رايگان اجرا كنيد.2. اگر مسائل جاري را تجربه مي كنيد ، Pingdom گزينه خدمات با كيفيت (پولي) را براي نظارت بر وب سايت شما در زمان واقعي ارائه مي دهد.3. براي وب سايت هاي بزرگ ، نظارت ضروري است. اگر هنگام بروزرساني وب سايت مشكلي داريد ، ميزبان خود را به يك سرور خصوصي يا بسته اختصاصي ارتقا دهيد.
بررسي robots.txt
پرونده Robots.txt چيست؟اين فايل به موتورهاي جستجو نحوه دسترسي به وب سايت شما آموزش مي دهد.چرا يك پرونده Robots.txt اهميت دارد؟شما مي توانيد كنترل كنيد كه چگونه رباتها مي توانند يا به وب سايت شما دسترسي ندارند.
توصيه مي شود دستورالعمل هاي خزيدن (براي موتورهاي جستجو) ، ربات هاي مسدود شده را تنظيم كنيدچگونه مي توانم فايل Robots.txt سايت من را بررسي كنم؟از yourite.com/robots.txt بازديد كنيد (در دسترس عمومي در وب است)در كنسول جستجوي Google ، به Crawl> Robots.txt test برويد
استفاده از برچسب ربات متاتگ ربات هاي متا چيست؟اين برچسب HTML بين كد در يك صفحه قرار داده شده است و به موتورهاي جستجو دستورالعمل تفسير محتواي خاص صفحه را مي دهد (نه گسترده در سايت).به عنوان مثال ، به موتورهاي جستجو اجازه مي دهد تا اين صفحه را فهرست نكنند.


همچنين مي توانيد از اين برچسب براي فهرست بندي يا noindex تصاوير ، صفحات و پيگيري / پيوندهاي nofollow در يك صفحه استفاده كنيد.توجه: اين NOFOLLOW را با ويژگي پيوند rel = "nofollow" اشتباه نكنيد. "nofollow" در بخش تمام پيوندها را در آن صفحه دنبال نمي كند ، در حالي كه rel = "nofollow" لينك ويژه است.چرا تگ هاي ربات هاي متا اهميت دارند؟توسعه وب شل مي تواند به طور تصادفي دستورالعمل هاي "noindex" را در موارد مهم قرار دهد ، اين امر باعث مي شود سايت شما از ايندكس پايين برخوردار باشد.اگر محتواي مشابه يا تكراري را در وب سايت خود داريد ، مي توانيد برچسب هاي "noindex" را در 1 از آن صفحه قرار دهيد تا از مجازات تكراري محتوا جلوگيري كنيد.
ممكن است بخواهيد پيوندهاي خارجي را در صفحات خاصي "nofollow" كنيد. موتورهاي جستجو از سايت به سايت ديگر از طريق پيوندها خزيده مي شوند ، شما نمي خواهيد عنكبوت ها از صفحات قدرتمند به وب سايت هاي ديگر خارج شوند.چگونه مي توانم برچسب هاي روبات هاي متا سايت خود را بررسي كنم؟نشاني اينترنتي خود را درون Screaming Frog SEO Spider بگذاريد.در زير برگه "داخلي" ، به راست برويد."متا روبات 1" و "متا روبات 2" را مشاهده خواهيد كرد.اين دو ستون بخشنامه هاي هر صفحه را در وب سايت شما بيان مي كنند.
خطاي (Client Side (40x
چه خطايي 40x است؟ 40x خطاهاي "درخواست بد" هنگامي كه درخواست ارسال شده به وب سرور انجام نمي شود رخ مي دهد.تعدادي خطاي طرف مشتري وجود دارد كه مي توانند رخ دهند (401 ، 403) اما متداول ترين آن يك خطاي 404 است ، كه معمولاً وقتي ترافيك به صفحه اي انجام مي شود كه ديگر وجود ندارد ، رخ مي دهد.
قانون كلي ، هر زمان وب سايت شما به درستي براي بازديد كنندگان ارائه نمي دهد ، اين يك چيز بد است.به طور خاص 404 خطا در مقابل بهترين شيوه هاي سئو است هنگام پاك كردن يا جابجايي صفحات ، مي خواهيم اطمينان حاصل كنيم كه اقدامات مناسبي براي اطمينان از تجربه كاربري مناسب (UX) و از دست دادن حداقل حق دسترسي به لينك ورودي انجام شده است.
404 صفحه با پيوندهاي ورودي يا ترافيك ورودي قابل توجهي بايد 301 (به صورت دائم هدايت شده) به مطالب مشابه در سايت شما باشد.چگونه مي توانم خطاهاي 40x سايت خود را بررسي كنم؟وارد كنسول جستجوي Google شويد.به خطاهاي Crawl> Crawl برويد.ليستي از خطاهاي 4ox در سايت خود مشاهده خواهيد كرد.آيا اين صفحات قصد حذف آنها را داريد؟ آيا پيوندهاي ورودي به آنها وجود دارد؟ ترافيك؟ براي مديريت آنها ، 301 تغيير مسير را در نظر بگيريد.
خطاي 50x
چه خطايي، خطاي 50x برابر است؟
هنگامي كه عدم ارائه صفحه روي سرور مي افتد.خطاي 50x اتفاق مي افتد.
 چرا خطاي 50xاهميت دارند؟تعداد زياد در اين خطاها مي تواند به عدم توانايي ميزبان وب و سرور شما در مديريت نيازمندي هاي وب سايت شما اشاره داشته باشد و در نتيجه تجربه كاربري ضعيف بازديد كنندگان باشد.
چگونه مي توانم خطاهاي 50x سايت خود را بررسي كنم؟
وارد كنسول جستجوي Google شويد.به Crawl> Crawl Error> Other برويد.ليستي از خطاهاي 5ox در سايت خود را مشاهده مي كنيد (در صورت وجود).
sitemap html
نقشه سايت HTML چيست؟نقشه سايت كه در يك صفحه وب زندگي مي كند ، نه يك فايل XML.چرا نقشه هاي HTML اهميت دارند؟نقشه هاي HTML يك نمايش به راحتي قابل مرور براي كاربران وب سايت ارائه مي دهد.علاوه بر اين ، آنها صفحه اي را ارائه مي دهند كه مي تواند سهام خود را به طور مساوي در صفحات عميق و كمتر خزنده در وب سايت شما توزيع كند.
xml sitemap
نقشه سايت XML چيست؟
يك فايل XML كه به موتورهاي جستجوگر كمك مي كند تا بهتر بتوانند وب سايت شما را خزيده و درك كنند.
چرا نقشه هاي XML اهميت دارند؟
آنها به بهبود ايندكس وب سايت شما كمك مي كنند.شما مي توانيد "بودجه خزيدن" ، يعني اهميت هر نوع صفحه / صفحه را در وب سايت خود تعيين كنيد. اين امر به ويژه براي وب سايتهاي عظيم (10K +) كه مي خواهند به مجموعه صفحات براي زمان خزيدن موتور جستجو ارجح باشند ، اهميت دارد.
اين كمك مي كند تا وب سايت شما در برابر محتواي تكراري محافظت كند. دريافت صفحه فهرست بندي و ليست در نقشه سايت به شما مالكيت بيشتري مي بخشد.
چگونه مي توانم بررسي كنم كه آيا سايت من نقشه سايت XML دارد؟
در كنسول جستجوي Google ، به Crawl> نقشه سايت برويد.در اينجا مي توانيد نقشه سايت خود را مشاهده كرده يا يكي از آنها را ارسال كنيد.براي سايت هاي وردپرس ، ده ها افزونه وجود دارد كه به شما در ايجاد يكي كمك مي كند.
استفاده از pagination
صفحه بندي چيست؟دستورات HTML ("rel = prev" و "rel = next") در مورد محتوياتي كه به چند صفحه منتقل مي شوند ، اما بايد به عنوان يكي با آنها رفتار شود.
به عنوان مثال ، با ايجاد محتواي بيشتر ، وبلاگ شما (yourite.com/blog) ممكن است داراي چندين صفحه باشد (yourite.com/blog/2).برچسب هاي صفحه بندي بايد در پيوندهاي "صفحه بعدي" و "صفحه قبلي" براي هشدار موتورهاي جستجو از اين مورد استفاده شوند.اين همچنين در مورد سايت هاي تجارت الكترونيكي با چند صفحه محصول و راهنماهاي طولاني كه به چندين صفحه تقسيم مي شود ، صدق مي كند.
چرا صفحه بندي اهميت دارد؟
اين برچسب ها مي توانند به مبارزه با مجازات هاي تكراري محتواي و نرخ پايين ايندكس صفحات كمك كنند.
بررسي هاي معماري
ساختار وب سايت شما براي موتورهاي جستجو براي رتبه بندي صحيح از آن بسيار مهم است. در اين بخش بررسي هاي لازم براي اطمينان از تنظيم درست آن ارائه مي شود.
Breadcrumbs
دنباله يا پيمايش ثانويه براي كاربران وب سايت به وضوح قابل مشاهده است تا به آنها در جهت يابي در وب سايت شما كمك كند.
چراBreadcrumbs اهميت دارد؟
موتورهاي جستجو از صفحه به صفحه ديگر از طريق پيوندها خزيده مي شوند. Breadcrumbs سلسله مراتب صفحه و ناوبري را به موتورهاي جستجو اعمال مي كند.
Breadcrumbs همچنين به كاربران در جهت يابي محتوا به ويژه در وب سايت هاي تجارت الكترونيك با تعدادي دسته از محصولات و عمق بالاي صفحه كمك مي كند.اگر يك وب سايت سنگين محتوا داريد ، كاربران مي توانند در سايت شما گم شوند.
Breadcrumbs كمك مي كند تا بدون نياز به استفاده از پيمايش سطح بالا براي بازگشت ، به راحتي مكان خود را پيدا كنيد و به مرور خود ادامه دهيد.اين بررسي براي سايت هاي تجارت الكترونيك بهتر است ، براي سايت هاي كوچكتر با صفحات كم اهميت تر است.
چگونه مي توانم Breadcrumbs سايت خود را بررسي كنم؟
اگر Breadcrumbs را فعال كرده ايد ، وقتي در اعماق سايت خود قرار مي گيريد ، بايد در زير ناوبري خود ظاهر شويد.همه وب سايت ها به Breadcrumbs نياز ندارند ، اما وب سايت هاي با محتواي سنگين و تجارت الكترونيكي هميشه بايد آنها را تنظيم كنند.
TLN چيست؟
منوي اصلي و ناوبري در وب سايت.
چرا TLN ها اهميت دارند؟
TLN ها تأثير فوق العاده اي بر روي فهرست بندي جستجو و تجربه كلي كاربر دارند.كاربران مي خواهند يك منوي منطقي ، آسان براي استفاده و پيدا كردن پيدا كنند كه به وضوح آنها را به جايي كه بايد برود هدايت كند.موتورهاي جستجو همان چيز را مي خواهند - صفحات برتر شما بايد از TLN به آن متصل
چگونه مي توانم TLN سايت خود را تجزيه و تحليل كنم؟
آيا صفحات هدف شما از TLN شما مرتبط است؟آيا از عناوين بهينه سازي شده SEO در TLN استفاده مي كنيد؟آيا TLN شما به خوبي سازمان يافته است تا كاربر بتواند با حداقل كليك نياز مورد نياز خود را پيدا كند؟TLN شما بايد در HTML كدگذاري شود ، نه JS!
footer
چرا t,jv مهم است؟
شما نمي توانيد از طريق TLN خود به هر صفحه در وب سايت خود پيوند دهيد (مگر اينكه يك وب سايت كوچك داشته باشيد).
پاورقي ها فرصتي عالي براي انتقال حق امتياز به صفحات يا بخشهاي مختلف وب سايت شما دارند.
چگونه مي توانم پاورقي سايت خود را تحليل كنم؟
اين واقعا به اهداف وب سايت شما ، مكان و عمق صفحات بستگي دارد.به طور كلي ، من دوست دارم از پاورقي استفاده كنم تا به صفحات مهم و غير فروش پيوند دهم.به روزرساني جديد Google با توجه به كيفيت و عمق محتوا در وب سايت شما دشوار است تا اطمينان حاصل شود كه شما يك تجارت قانوني و كارآمد هستيد.سؤالات متداول ، صفحه موقعيت مكاني ، خط مشي رازداري ، مشاغل ، نقشه سايت HTML و ساير صفحات مهمي كه موتورهاي جستجو به دنبال آن هستند تا كيفيت وب سايت شما را تعيين كنند.
مهم است كه اين صفحات خزنده شده توسط موتورهاي جستجو باشند ، پاورقي بهترين مكان براي نشان دادن موتورهاي جستجو است كه اين صفحات بخش مهمي از وب سايت شما هستند.
عمق / ساختار سايت چيست؟
اين به تعداد "كليكهاي" صفحات شما از صفحه اصلي اطلاق ميشود .
چرا عمق / ساختار سايت اهميت دارد؟
موتورهاي جستجوگر و كاربران براي رسيدن به مطالب مهم وب سايت شما نيازي به كليك بر روي 1000 بار ندارند.بهترين شيوه هاي كلي SEO براي نگه داشتن Contnet مهم (يعني صفحات مورد نظر براي رتبه بندي) در 4 كليك از URL شروع (يعني صفحه اصلي شما) اعلام شده است.
اساساً منظور از اين است كه صفحات هدف بايد از طريق سطح بالا ، پاورقي يا در چند كليك از اين صفحات به راحتي قابل دسترسي باشند.
چگونه مي توان عمق / ساختار سايت را تحليل كرد؟

در Screaming Frog ، يك خزيدن از وب سايت خود اجرا كنيد.در تمام راه به راست ، بر روي "ساختار سايت" كليك كنيد.آماري را در مورد تعداد صفحه شما و عمق آنها از URL شروع مشاهده خواهيد كرد.كدام صفحات بيش از 3 كليك را تجزيه و تحليل كنيد و تصميم بگيريد كه آيا مكان بهتري براي زندگي در وب سايت شما وجود دارد يا خير.

برای مطالعه بیشتر مقالات حوزه سئو با http://seomaster.niloblog.com همراه باشید.

مطالب مرتبط:

چگونه کلمات کلیدی سئو را با اعتماد به نفس انتخاب کنیم

چگونه جستجوی صوتی می تواند بر سئو سایت شما در سال 2020 تاثیر بگذارد؟

چگونه URL قدیمی تر را بدون از دست دادن ترافیک تغییر دهیم؟

قدم اول برای سئو سایت

چگونه سئو سایت خود را با Google Adwords تقویت کنید!

وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگسئو,...
ما را در سایت وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ دنبال می کنید

نویسنده : احمد رضا بازدید : 365 تاريخ : شنبه 21 تير 1399 ساعت: 19:09

چگونه کلمات کلیدی سئو را با اعتماد به نفس انتخاب کنیم

تحقیقات کلمات کلیدی برای سئو قابل مذاکره نیست. عملکرد سئو و ترافیک وب سایت شما به آن بستگی دارد و رشد شغل شما به طور فزاینده ای با آن گره خورده است.

اما انتخاب کلمات کلیدی مناسب سئو برای محتوای وب سایت شما بسیار دشوار است. به ویژه برای مشاغل کوچک و متوسط ​​.

بنابراین با توجه به توانایی منحصر به فرد سایت شما برای رتبه بندی ، چگونه باید تحقیق کلمات کلیدی انجام دهید؟

در اینجا نحوه انتخاب کلمات کلیدی سئو با اطمینان ارائه شده است
قدرت رقابتی خود را بشناسید

در ورزش های رزمی مانند بوکس و کشتی ، از کلاس های وزنی برای توزیع و رقابت مناسب با رقبا استفاده می شود. به عنوان مثال ، ایده این است که مبارزه یک ورزشکار در برابر حریف 75 پوند سنگین تر ، این مزیت ناعادلانه را به دومی می دهد.

در اصل ، برابر بودن وزن ها عادلانه ترین راه برای رقابت است ، زیرا هر دو ورزشکار شانس برابر برای موفقیت را تضمین می کند.

ممکن است فرد این فلسفه را برای هنر جستجو در کلمات کلیدی برای سئو بکار برد. رقابت برای کلمات کلیدی کوتاهی که  برند های عظیمی با اقتدار دامنه قوی آن ها را هدف گرفته اند، برای سایت های کوچک یک نبرد از پیش باخته است.

یکی از راه های انتخاب با اطمینان کلمات کلیدی SEO که بهترین فرصت برای رتبه بندی را دارید این است که روی قدرت رقابتی خود تمرکز کنید.

این اندازه گیری توانایی سایت شما برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی رقابتی ، براساس عملکرد گذشته شما در زمینه ترافیک ارگانیک است. هرچه این تعداد بیشتر باشد ، سایت شما راحت تر می تواند برای کلمات کلیدی رقابتی تر، رقابت کند.

قدرت رقابتی شما به شما کمک می کند با اطمینان خاطر کلمات کلیدی را انتخاب کنید که سایت شما شانس مناسبی برای رتبه بندی دارد.

تمرکز خود را بر کلمات کلیدی کم رقابت و کم اهمیت متمرکز کنید
وقتی قدرت رقابتی خود را بشناسید ، تحقیقات کلمات کلیدی سئو شما بسیار بیشتر متمرکز خواهد شد.
در مرحله بعد ، باید جستجوی خود را بر روی کلمات کلیدی بسیار مرتبط ، کم رقابت (یا طولانی) متمرکز کنید.
علاوه بر اینکه رقابت کمتری دارند ، دلایل ارزشمند دیگری برای یافتن کلمات کلیدی کم رقابت وجود دارد:
کلمات کلیدی کم رقابت معمولاً از نظر ماهیتی خاص تر هستند
جستجوی اختصاصی تر کلمات کلیدی ، دستیابی به محتوای متناسب با لیزر را بر روی هدف جستجو آسان تر می کند
مطلبی متناسب با ساختگی که به هدف جستجو پاسخ دهد معمولاً با ترافیک ارگانیک بیشتر و مراجعه به آنها پاداش می یابد
با استفاده از ابزار سنجش سختی کلمات کلیدی Alexa ، می توانید کلمات کلیدی کم رقابت را پیدا کنید که بسیار مرتبط با خدمات ، محصولات یا ارزش های برند شما هستند. 

در طول راه ، شما همچنین می توانید عبارات معنایی مشابه یا عباراتی مشابه را که می توانید در محتوای خود بگنجانید ، شناسایی کنید. انجام این کار به تقویت آنچه در مورد محتوای شماست کمک می کند و به سیگنال های واضح برای خزندگان موتور جستجوی پیام ارزشمند شما ارسال می کند.
کلمات کلیدی SEO کم رقابت ممکن است از محبوبیت کمتری برخوردار باشد ، اما می تواند بسیار مناسب برای برند شما باشد و یک نقطه شروع عالی برای مشاغل کوچک و متوسط ​​با محوریت رشد باشد.

از کلید واژه هایی استفاده کنید که قبلاً به سایت شما ترافیک می دهند

در انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای سئو ، فراموش نکنید که از کلمات کلیدی قبلاً ترافیک سایت خود استفاده کنید.

در ابزار Keyword Diffilityy ، می توانید سایت خود را در مرحله 2 وارد کنید و ما لیستی از فرصت های غیرمترقبه مربوط به کلمات کلیدی را که از قبل ترافیکی به سایت شما ارسال می کنند ، تولید خواهیم کرد.

می توانید برای دستیابی به واضح ترین لیست کلمات کلیدی SEO که باید با آنها کار کنید ، آن دسته از کلمات کلیدی را که قبلاً ترافیک سایت شماست را فیلتر کنید.

برای به حداکثر رساندن مزایای سئو خود و به دست آوردن موفقیت در سئو ، برای کلمات کلیدی مترادف نیز محتوا تولید کنید.

جستجوی بهترین کلید واژه های SEO خود را شروع کنید
تحقیقات کلمات کلیدی یک ضرورت برای SEO موفقیت آمیز است. اما لازم نیست یک بازی حدس بزنید.

ابزار کلیدی کلیدی الکسا به شما کمک می کند تا بر اساس توانایی رتبه بندی شما - بهترین کلمات کلیدی مرتبط با سایت خود را پیدا کنید 

رای مطالعه بیشتر مقالات حوزه سئو با http://seomaster.niloblog.com همراه باشید.

مطالب مرتبط:

چگونه URL قدیمی تر را بدون از دست دادن ترافیک تغییر دهیم؟

قدم اول برای سئو سایت

چگونه سئو سایت خود را با Google Adwords تقویت کنید!

چگونه جستجوی صوتی می تواند بر سئو سایت شما در سال 2020 تاثیر بگذارد؟

تأثیر شبکه های تحویل محتوا (CDN) بر سئو سایت شما

وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگسئو,...
ما را در سایت وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ دنبال می کنید

نویسنده : احمد رضا بازدید : 329 تاريخ : شنبه 21 تير 1399 ساعت: 19:09

چگونه URL قدیمی تر را بدون از دست دادن ترافیک تغییر دهیم؟

آیا فکر می کنید URL اینترنتی وب سایت خود را بدون از دست دادن ترافیک تغییر دهید دهید؟
خوب ، ممکن است شما از این واقعیت آگاه باشید که URL ها نقش پررنگی در سئو دارند.
خزیدن ، ایندکس و رتبه بندی دامنه شما در صفحات نتیجه موتور جستجو بستگی زیادی به URL ها دارد.
از آنجا که جستجوگرها درمورد تلاش و فهمیدن آنچه برای شما مناسب است ، مواردی وجود دارد که ممکن است اشتباه کنید.
نگران نباشید اگر تازه متوجه شده اید که URL های وب سایت شما به طور نادرست ساختار یافته اند. شما می توانید آنها را بدون آسیب رساندن به رتبه سئو خود تغییر دهید.

What is a URL (Uniform Resource Locator)?

در اینجا با موارد زیر آشنا می شوید:

  • permalink چیست؟
  • slug چیست؟
  • چگونه می توان یک slug جدید را ویرایش کرد؟
  • تغییر مسیر 301 چیست؟
  • چگونه URL های پست های قدیمی را بدون از دست دادن ترافیک تغییر دهیم؟

permalink چیست؟

permalink (لینک ثابت) URL کامل است که هنگام مرور در اینترنت مشاهده می کنید.

slug از یک نام دامنه و به دنبال آن slug تشکیل شده است. اگر یک وب سایت WordPress دارید ، می توانید زیر ساختار تنظیمات ساختار پیوند همگانی را انتخاب کنید.

هنگام تنظیم permalink بسیار مراقب باشید؛ زیرا نحوه مشاهده کاربران شما و موتورهای جستجو در پست های شما است.

URL ها می توانند حاوی تاریخ ، نام پست یا دسته بندی مورد نظر خود باشند.

پیوندهای ثابت به این شکل است:

www.yourdomainname.com/categ/post-name

www.yourdomainname.com/post-name

www.yourdomainname.com/20/08/2019/post-name

توجه: شما باید از استفاده از لینک های مجزا با اعداد یا کاراکترهای تصادفی خودداری کنید زیرا اصلاً کاربرپسند یا دوستدار ربات های گوگل نیست.

Slug چیست؟
Slug بخشی از پیوند مجدد یا URL است که توسط یک hyphen از هم جدا شده و بعد از نام دامنه آمده است.
به طور پیش فرض ، وردپرس عنوان پست را به عنوان یک خزنده انتخاب می کند. با این حال ، بهترین کار این است که می توانید آن را با توجه به نیاز خود تغییر دهید.
کلماتی مانند a ، an ، the ، و هر دو مورد دیگر کلماتی هستند که شما نباید در ساختار URL از آنها استفاده کنید.
چگونه می توان یک Slug جدید را ویرایش کرد؟
تغییر گنجاندن پیش فرض وردپرس ساده ترین کاری است که می توانید انجام دهید.
هر زمان که پست جدیدی را تهیه می کنید ، یک لینک ثابت توسط وردپرس در زیر نوار عنوان تولید می شود.
همچنین می توانید یک دکمه ویرایش درست در کنار آن را مشاهده کنید. بر روی ویرایش کلیک کنید و Slug را تغییر دهید. روش جایگزین انجام این کار با استفاده از SEO Yoast است. این امکان را به شما می دهد تا با یک کلیک Slug را تغییر دهید.

تغییر مسیر 301 چیست؟
تغییر مسیرها در بسیاری موارد وجود دارد که 301 مخفف "صفحه به طور دائم به مکان جدید" منتقل شده است.

حتی اگر صفحه شما به مکان دیگری منتقل شود ، باید توسط کاربران و ربات های موتور جستجو قابل دسترسی باشد.

تغییر مسیر 301 بهترین روش برای تغییر URL ها در هنگام حفظ بازدیدکننده است.

ما می خواهیم از استراتژی تغییر مسیر 301 استفاده کنیم تا نشانی های پست های قدیمی را بدون اینکه روی ترافیک تأثیر بگذارد تغییر دهیم.

چگونه URL های پست های قدیمی را بدون از دست دادن ترافیک تغییر دهیم؟
بیایید این را با یک مثال آسان درک کنیم.

فرض کنید شما یک پست وبلاگ با URL دارید به عنوان https://www.example.com/blog-post-1

اکنون ، می خواهید بدون اینکه بازدید کننده خود را تحت تأثیر قرار دهد ، «1» را به «یکی» تغییر دهید.

چگونه باید آن را انجام دهید؟

خوب ، خیلی راحت است

URL های پست های قدیمی را بدون از دست دادن ترافیک تغییر دهید
در هر صورت می توانید افزونه وردپرس با نام Simple 301 Redirects نصب کنید ، یا می توانید آن را از طریق فایل .htaccess در سطح سرور انجام دهید.

change the URLs of older posts without losing traffic

افزونه را نصب و فعال کنید.
به تنظیمات بروید و چیزی شبیه به این را خواهید دید:
URL منبع را وارد کنید - URL که می خواهید تغییر دهید.
پارامترهای Query را به عنوان انتخاب کنید - دقیقاً با تمام پارامترها به هر ترتیب مطابقت دارد.
URL هدف را به عنوان URL وارد کنید - آدرس جدید URL که می خواهید آدرس قدیمی را تغییر مسیر دهید.
گروه را به عنوان تغییر مسیر انتخاب کنید و روی "اضافه کردن تغییر مسیر" کلیک کنید.
و همین حال هر زمان که کاربران بر روی URL قدیمی تر کلیک کنند ، بدون اینکه روی تجربه پیمایش آنها تأثیر بگذارد ، به آدرس جدید هدایت می شوند.

می توانید URL را دوباره به کنسول جستجوی Google ارسال کنید تا سریعتر بتوان آنرا ویرایش کرد و ایندکس کرد.

هدایت مجدد URL ها کار ساده ای است که می توانید انجام دهید. با این حال ، قبل از انجام این کار باید چند نکته را در ذهن داشته باشید.

ما توصیه نمی کنیم URL هایی را که در SERP ها عملکرد خوبی دارند تغییر مسیر دهید.
اشتراک های رسانه های اجتماعی که در URL قدیمی خود دریافت کرده اید ، پس از فرآیند تغییر مسیر باطل می شوند.
می توانید همان کار را با استفاده از 301 تغییر مسیر تغییر دهید.
همیشه بر روی لینک های خراب وب سایت خود مرتباً چک کنید و مطمئن شوید که هیچ کدام وجود ندارد.
این همه در مورد روند تغییر مسیر و تغییر URL های قدیمی تر بدون آسیب رساندن به رتبه های شما بود.

تغییر شیارها می تواند برای پست های غیرحضوری شما سودمند باشد. سعی کنید آنها را بهینه نگه دارید. کلمات کلیدی را در URL وارد کنید اما در عین حال ، مطمئن شوید که خیلی طولانی نباشد.

اگر می خواهید در وقت خود و همچنین مشکل در مدیریت وب سایت خود صرفه جویی کنید ، به خصوص اگر این تجارت الکترونیکی با تعداد گسترده آدرس اینترنتی باشد ، می توانید یک شرکت بازاریابی دیجیتال استخدام کنید تا این کار را برای شما به همراه بازاریابی کامل تجاری انجام دهد.

برای مطالعه بیشتر مقالات حوزه سئو با http://seomaster.niloblog.com همراه باشید.

مطالب مرتبط:

 تفاوت بین سئو کلاه سیاه، کلاه سفید و کلاه خاکستری

چگونه جستجوی صوتی می تواند بر سئو سایت شما در سال 2020 تاثیر بگذارد؟

سئو کلاه سفید: چگونه می توان بدون نقض قوانین درصفحه اول گوگل قرار گرفت؟

چگونه سئو سایت خود را با Google Adwords تقویت کنید!

تأثیر شبکه های تحویل محتوا (CDN) بر سئو سایت شما

وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگسئو,...
ما را در سایت وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ دنبال می کنید

نویسنده : احمد رضا بازدید : 493 تاريخ : شنبه 21 تير 1399 ساعت: 19:09

قدم اول برای سئو سایت

 

اولین قدیم در سئو یک وب سایت پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب و ارزش مند است. چرا که گوگل نیز وقتی وارد یک صفحه می شود اولین موردی که می خواهد بداند کلمات مرتبط صفحه می باشد. برای یافتن کلمات کلیدی مناسب می توانید یک لیست از کلمات مرتبط با فعالیت مورد نظر تهیه کنید و برای هر کدام از کلمات نیز وقتی آنها را در گوگل سرچ می کنیم می توانیم از پیشنهادات گوگل نیز استفاده کنیم تا بتوانیم یک لیست کامل از کلمات تهیه کنیم.

پس به صورت خلاصه چند روش موثر برای پیدا کردن کلمات کلیدی معرفی می کنیم:

1.استفاده از پیشنهادات گوگل

پیش نهادات گوگل شامل کلماتی است که بیشتر توسط کاربران سرچ می شوند و قطعا مناسب تر و پر ترافیک تر نسبت به بقیه کلمات هستند و شما می توانید با بهره جستن از این کلمات از این فرصت برای جذب کاربران استفاده کنید.

 

2.استفاده از ابزار keyword planner

Google Keyword Planner در کسب درآمد از وبلاگ - رایتینا - توسعه ...

این ابزار به شما کمک می کند امار جستجو کلمات را بدست بیاورید که برای سیاست گزاری های انتخاب کلمات کلیدی فوق العاده خواهد بود. نکته ای که در این ابزار وجود دارد این است که عددی که کیوورد پلنر به ما می دهد، جستجو متوسط ماهانه طی یک سال اخیر است که در این حالت کلماتی همچون گلکسی اس 8 که طی دو ماه سرچ آن بالا بوده و ده ماه بقیه سال نزدیک به صفر بوده؛ میانگین آنها را نشان می دهد که محاسبات ما را بهم می ریزد پس دقت کنید که سرچ ماهانه کلمات را بررسی کنید و همچنین روند نزولی یا صعودی بودن کلمات را نیز مورد توجه قرار دهید.

این پیچیدگی ها عمدتا به دلیل سرچ فصلی برخی کلمات مثلا پیست اسکی و یا پیشرفت و اختراع مدل های به روز در برخی تکنولوژی هاست پس به این نکات در هنگام انتخاب کلملت کلیدی دقت و به صرفه بودن سرمایه گذاری در برخی کلمات را مورد بررسی قرار دهید.

اما ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که صرفا تعداد جستجو بالا شاید نتواند اندازه برخی کلمات با سرچ پایین سود آور باشد. به عنوان مثال دو کلمه ی آموزشگاه خیاطی و اهنگ محسن چاووشی را در نظر بگیرید؛ وقتی سریال شهرزاد پخش می شود ماهانه حدود 100 هزار سرچ اهنگ چاوشی داریم ولی اموزشگاه خیاطی با جستجو ماهانه 300 تا به طور متوسط اگر روزی 15 تا 20 نفر زنگ بزنند نهایتند ماهس 30 تا 35 ملیون درامد زایی می کنند. پس این نکته را نیز در انتخاب کلمات خود مد نظر داشته باشید چرا که مهم تر از چقدر جستجو دارد، چقد تبدیل به پول می شود است.

در نتیجه برای ارزش گذاری کلمات کلیدی در ابزارهایی همچون کیوورد پلنر به چند مسئله باید دقت شود:

  1. میزان جستجو یا محبوبیت کلمات
  2. ارزش اقتصادی برای سرمایه گذاری در آن کلمات
  3. روند صعودی یا نزولی آن
  4. توجه داشته باشید آماره نشان داده شده برای جستجوی کلمات از مقدار واقعی آن کمتر می باشد چرا که گوگل نمی خواهد به نحوی تبلیغی برای برخی کلمات نشان دهد.
  5. امار جستجو و ترافیک کاربران را می توانید با یافتن کلمات و عبارات جانبی کلمات کلیدی و استفاده از آنها، بالا برد.
  6. کلماتی که نسبت میزان جستجو به میزان رقابت در آنها پایین تر باشد، ارزش مند تر هستند.

اما دلیلی که ما رقابت کلمات را می خواهیم این است که سناریو هدف گذاری و زمان بندی برای کسب نتیجه ما به شکلی خواهد بود؛ پس این نکته که ما بهتر است از کلمات کم رقابت تر و طولانی تر استفاده کنیم به این مفهوم نیست که کلمات پر رقابت هدف ما نیستند بلکه به ما نشان می دهند که از کجا باید شروع کنیم و مسیر ما را برای رسیدن به هدف مشخص می کنند.

برای سنجش میزان رقابت می توانید چند نکته زیر را مورد توجه قرار دهید:

برای این کار چند سایت به عنوان مثال ده وب سایت رقیب در صفحه یک مربوط به کلمه سرچ شده را مورد بررسی قرار دهید و موارد زیر را بسنجید.

1.شباهت عنوان با عبارت سرچ شده

هر چه عبارت سرچ شده با عنوان وب سایت های رتبه گرفته بیشتر باشد، وب سایت رقیب امتیاز بیشتری دریافت می کند به عنوان مثال و با توجه به درجه اهمیت امتیاز این مورد را 0 تا 1 در نظر می گیریم.

2.موضوع کلی وب سایت

شاید وب سایت رقیب یک سایت خبریست که یک صفحه جزئی موتبط با کلمه جستجو دارد و به دلیل قوی بودن دامین سایت، در آن کلمه رتبه گرفته؛ در نتیجه اگر امتیاز این مورد را 0 تا 2 در نظر بگیریم، امتیاز این سایت خبری 0 است.

3.صفحه ای که بعد از کلیک رو عبارت، وارد آن می شوید

امتیاز این مورد 0 تا 3 است. مثلا با کلیک روی عبارت وارد صفحه خبر یک وب سایت شویم، این یک رقیب لول سه است و امتیاز 0 را کسب میکند. اگر صفحه اصلی یک سایت بالا بیاید، رقابت با آن بسیار سخت است و امتیاز 3 را کسب می کند.

4.میزان فعالیت و حظور کاربران در سایت

این مورد نشان دهنده میزان رضایت کاربران از سایت است. می توانید از کامنت ها، شیر ها و لایک ها میزان فعالیت را مشخص کنید که در این حالت هر چه فعالیت بیشتر باشد امتیاز بیشتر و رقابت پذیری با آن بسیار سخت تر است. یک امتیاز بین 0 تا 2 می توانید به ان اختصاص دهید.

5.جایگاه کلی سایت و عمر دامنه

برای این مورد امتیازی مابین 0 تا 1 قرار دهید. برای بررسی این مورد می توانید از رتبه الکسای سایت استفاده کنید که به عنوان مثال نشان می دهد یک وب سایت به چه مدت در پوزیشن و موقعیت فعلی قرار داشته است.

6.میزان تجربه کاربری سایت

امتیاز صفر تا یک. میزان تجربه کاربری بستگی به شخصیت و زیبایی ها و دسترسی های مناسب سایت است.

در نهایت برای این که سختی کلمات و میزان رقابت پذیری آنها را بسنجیم امتیاز وب سایت های رقیب را جمع میکنیم و میانگین امتیاز ها را مشخص میکنیم. این عدد نه صرفا بسیار دقیق بوده اما یک نسبت مفیدی از میزان سختی کلمات کلیدی در اختیار ما قرار می دهد که بسیار مفید و در تصمیم گیری های ما بسیار موثر خواهد بود.

برای مطالعه بیشتر مقالات حوزه سئو با http://seomaster.niloblog.com همراه باشید.

مطالب مرتبط: 

 تفاوت بین سئو کلاه سیاه، کلاه سفید و کلاه خاکستری

چگونه جستجوی صوتی می تواند بر سئو سایت شما در سال 2020 تاثیر بگذارد؟

سئو کلاه سفید: چگونه می توان بدون نقض قوانین درصفحه اول گوگل قرار گرفت؟

وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ...
ما را در سایت وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ دنبال می کنید

نویسنده : احمد رضا بازدید : 300 تاريخ : شنبه 21 تير 1399 ساعت: 19:09

چگونه سئو سایت خود را با Google Adwords تقویت کنید!

بسیاری از تبلیغ کنندگان از Google AdWords به عنوان شبکه اصلی PPC خود استفاده می کنند. با این حال ، علاوه بر استفاده از AdWords برای دریافت ترافیک پولی به سایت شما ، می تواند برای SEO نیز مورد استفاده قرار گیرد. در اینجا ایده هایی وجود دارد که می توانید از AdWords برای سئو سایت استفاده کنید.

AdWords + SEO – Best Website Design Development Company Kolkata

1- برای تحقیق در مورد کلید واژه

ارزشمندترین کاربرد AdWords برای سئو تحقیق در مورد کلمات کلیدی است. کلمات کلیدی اساس هر کمپین سئو هستند و حتی اگر شما متخصص در طاقچه خود باشید ، همیشه باید کلمات کلیدی را صرفاً جستجو کنید زیرا کاربران غالباً به جستجوی کلمات کلیدی کاملاً غیرمنتظره و کلمات کلیدی شما را به عنوان یک متخصص هرگز فکر نمی کنند. نیازی به گفتن نیست ، آنچه بیشتر برای رتبه های بالا مهم است ، کلمات کلیدی مخاطبان مورد نظر شما در جستجوی آن است ، نه اینکه کلمات کلیدی شما را به عنوان یک متخصص فکر می کنید در یک طاقچه خاص محبوب ترین است.

برای پیدا کردن آنچه کاربران در جستجوی آن هستند ، به یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی نیاز دارید. درست است که بسیاری از ابزارهای تحقیق ویژه (رایگان و پولی) برای کلید واژه وجود دارد ، اما ابزار Keyword Google AdWords از همه آنها بهتر است.

استفاده از AdWords برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی ساده است. می توانید آدرس URL سایت خود را وارد کنید یا برخی از کلمات کلیدی بذر را در آن قرار دهید ، این ابزار به طور خودکار کل کلمات کلیدی پیشنهادی را تولید می کند. به نتایج جستجو کنید و کلیه کلمات کلیدی را که به نظر می رسد قابل ذکر است و از حجم جستجوی جهانی مناسب برخوردار هستند ، لیست کوتاه کنید.

ممکن است بخواهید برای کلمات کلیدی ایجاد شده رتبه خوبی کسب کنید ، اما بهترین کار این است که تمام تلاش خود را بر روی تعداد معینی انتخاب کنید. حال ایده این است که کلمات کلیدی پیدا کنید که بهینه سازی آنها نسبتاً آسان باشد و در عین حال از حجم جستجوی مناسبی برخوردار باشد. اینها کلمات کلیدی با کمترین مهارت در Google است.

به Google.com بروید و هر یک از کلمات کلیدی ذکر شده کوتاه خود را (هر بار یکبار) وارد کنید. بهتر است اگر عبارت دقیق را جستجو کردید ، بنابراین کلمات کلیدی خود را با نقل قول های مضاعف احاطه کنید. توجه داشته باشید که برای هر یک از عبارات چند نتیجه وب وجود دارد. اکنون که "تعداد نتایج وب" را برای هر کلمه کلیدی جمع آوری کرده اید ، نسبت رقابت را با تقسیم آن "حجم جستجوی جهانی" بر اساس "تعداد نتایج وب" محاسبه کنید. کلمات کلیدی با نسبت های بالاتر بهینه سازی ساده تری دارند.

اکنون می توانید کمپین سئو را برای کلمات کلیدی خود شروع کنید ، اما در مرحله بعد مشاهده خواهید کرد ، شاید به جای آن شروع به کار تبلیغاتی AdWords بسیار عاقلانه تر باشد.

 

2-برای اطمینان از اینکه کلمات کلیدی شما انتخاب کرده اند تبدیل خوبی دارند

بعد از اینکه کلمات کلیدی خود را انتخاب کردید ، باید بررسی کنید که آیا این کلمات کلیدی واقعاً برای شما کار می کنند - یعنی اگر درست تبدیل شوند. مهم نیست که در انتخاب کلمات کلیدی خود چقدر دقیق بوده اید ، اگر آنها را به صورت عملی آزمایش نکنید ، هرگز نمی توانید با اطمینان بدانید که آیا اینها خوب کار می کنند یا نه. می توانید کلمات کلیدی پر سود را با حجم بالای جستجو جهانی و سطح رقابت پایین انتخاب کنید و هنوز به هیچ کجا ختم نشوید.

به عنوان مثال ، برای این وب سایت https://webone-sms.com می توانیم کلمه کلیدی "پنل اس ام اس" را بهینه کنیم. رسیدن به صفحه اول در Google برای "پنل اس ام اس" می تواند یک سال یا بیشتر طول بکشد و هنوز هم هرگز نمی توان مطمئن بود که این اتفاق خواهد افتاد.

گوگل ادز و تفاوت آن با سئو! | servervds

نتیجه تعجب آور نیست اما قیمت پرداخت شده است. اگر ما یک کمپین AdWords راه اندازی کرده بودیم ، دردسرهای زیادی را به وجود می آورد. ما می توانستیم 20 تا 50 دلار برای "بهینه سازی موتور جستجو" در AdWords خرج کنیم و یک هفته یا کمتر به ما کمک می کرد تا بفهمیم که نرخ بانس ریت برای این کلمه کلیدی بسیار زیاد است و انجام سئو برای آن منطقی نیست. 20-50 دلار سرمایه گذاری در AdWords از یک سال تلاش بیهوده سئو برای کلمه اشتباه جلوگیری میکند.

3- برای بدست آوردن CTR بهتر با رتبه های موجود

علاوه بر تحقیق در مورد کلید واژه ها ، AdWords ابزاری ارزشمند برای بدست آوردن CTR بهتر (کلیک بر نتیجه) با رتبه بندی های موجود است. ممکن است برای یک کلمه کلیدی معین رتبه خوبی کسب کنید ، ترافیک زیادی بدست آورید و هنوز هم نمی توانید از این ترافیک برای کسب درآمد استفاده کنید زیرا CTR شما کم است. دلایل این ممکن است عنوان و توضیحات متنوع اما ناکافی باشد ، می تواند یک دلیل بسیار ممکن باشد.

AdWords همچنین می تواند به شما در دستیابی بهتر CTR با رتبه بندی های موجود کمک کند. به عنوان مثال ، اگر تبلیغات AdWords را اجرا کرده اید و از نسبت تبدیل / عملکرد راضی هستید ، ممکن است بخواهید عنوان و توضیحات تبلیغ خود را تغییر دهید تا زمانی که احساس کنید به حداکثر CTR برای کلمات کلیدی خود رسیده اید.

مطمئناً ، ممکن است چند تلاش برای شما رقم بخورد تا بتوانید ترکیب برنده یک عنوان و توضیحی را پیدا کنید و حتی می توانید CTR خود را در این فرآیند پایین بیاورید اما پس از یافتن این ترکیب جادویی عنوان و توضیحی ، آنها را به عنوان کپی کنید. عنوان و توضیحات صفحه خود را به منظور به حداکثر رساندن جستجوی ارگانیک CTR خود نیز انجام دهید.

4- برای هدف گذاری جغرافیایی

یکی دیگر از کاربردهای خوب AdWords برای سئو ، جغرافیایی است. اگر در بسیاری از مناطق جغرافیایی ترافیک خود را پیشنهاد داده اید ، می توانید از Google Analytics برای مقایسه نحوه تبدیل مکانهای مختلف استفاده کنید. کاملاً طبیعی است که اختلافات قابل توجهی در تبدیل برای همین کلمه کلیدی در بین کشورها وجود داشته باشد.

 

seo-google-adwords | آژانس دیجیتال مارکتینگ | تبلیغات در گوگل ...

وقتی به Google Analytics می روید و می بینید کدام کشورها به بهترین وجهی تبدیل می شوند ، می توانید تلاش بیشتری را در آنها سرمایه گذاری کنید. به عنوان مثال ، می توانید برای این کشورها صفحات محلی ایجاد کنید یا کلمات کلیدی مخصوص جغرافیایی را با نرخ تبدیل فوق العاده خوب هدف قرار دهید.

AdWords ابزاری واقعا با ارزش نه تنها برای تبلیغ کنندگان است. این به عنوان ابزاری برای تبلیغ کنندگان آغاز شد ، اما استفاده از آن فقط به آنها محدود نمی شود. برای بسیاری از ناشران و کارشناسان سئو، AdWords ارزشمندترین ابزار است زیرا حتی یک کمپین متوسط ​​AdWords می تواند بینش ارزشمندی به شما ارائه دهد و برای بهینه سازی کلمات ، وقت و هزینه زیادی را برای شما صرفه جویی می کند.

برای مطالعه بیشتر مقالات حوزه سئو با http://seomaster.niloblog.com همراه باشید.

مطالب مرتبط: 

 تفاوت بین سئو کلاه سیاه، کلاه سفید و کلاه خاکستری

چگونه جستجوی صوتی می تواند بر سئو سایت شما در سال 2020 تاثیر بگذارد؟

سئو کلاه سفید: چگونه می توان بدون نقض قوانین درصفحه اول گوگل قرار گرفت؟

 

 

وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگسئو,...
ما را در سایت وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ دنبال می کنید

نویسنده : احمد رضا بازدید : 416 تاريخ : شنبه 21 تير 1399 ساعت: 19:10

تأثیر شبکه های تحویل محتوا (CDN) بر سئو سایت شما

تجربه کاربر نکته اصلی در مورد بهینه سازی سئو است. صحبت از تجربه کاربر ، عملکرد بار شما نقش بسیار مهمی در ارائه بهترین سفر در وب سایت شما دارد. در حقیقت ، گوگل زمان بار را عامل رتبه بندی می داند. شبکه های تحویل محتوا واقعاً می توانند به بهبود سرعت صفحه شما کمک کنند. با این حال ، بسیاری از مردم با این مفهوم و اینکه چگونه می تواند سرعت صفحه شما را تقویت کند ، راحت نیستند.

مطالب مرتبط:

دامین آتوریتی چیست و چگونه می توان قدرت دامنه سایت را افزایش داد؟

CDN ها یک سیستم سرور هستند که به آنها POP (نقاط حضور) گفته می شود و در سراسر جهان مستقر هستند و بسته به مکانی که کاربر در آن مستقر است ، صفحات وب را ارائه می دهند. در صورت واقع بودن در فرانسه ، اگر CDN دسترسی به وب سایت شما داشته باشد ، CDN را سریعتر توزیع می کند و اگر کاربر دسترسی به محتوای شما در بوردو قرار دارد ، با کسی که در نیویورک مستقر است مقایسه کنید. بنابراین دورترین بازدید کننده از دسترسی به محتوا ، مدت زمان بار طولانی تر خواهد بود.

مطالب مرتبط: تفاوت بین سئو کلاه سیاه، کلاه سفید و کلاه خاکستری

بنابراین CDN ها فرصت بسیار خوبی را برای اشتراک گذاری سریع مطالب خود در مخاطبان گسترده تر تنها در چند ثانیه ارائه می دهند. در واقع ، CDN به شما امکان می دهد محتوای وب سایت خود را ذخیره کنید تا آن را سریعتر از یک سرور لبه به کاربر تحویل دهید. بنابراین هر شرکتی باید از پتانسیل های آن و به ویژه در مورد سئو آگاه باشد.

cdn

با استفاده از CDN:

  • زمان بار محتوای خود را بهبود بخشید
  • اتصالات باز را به سرور وب خود کاهش دهید
  • تجربه کاربر و عملکرد سایت را افزایش دهید
  • اندازه تصویر پایین برای کاربر ارسال شده است
  • به منظور کاهش ثبات وب سایت خود ، سنبله های ترافیکی را در نقطه مبدأ به حداقل برسانید
  • مقیاس راهنما در صورت ترافیک زیاد

تأثیر CDN در SEO شما چیست؟

CDN سرعت صفحه شما و کیفیت محتوای ارسال شده به کاربر را بهبود می بخشد. در حالی که CDN واقعاً می تواند در بهینه سازی توزیع بار بار شما کمک کند ، باید آن را به عنوان شریک استراتژی زمان بار موجود خود در نظر بگیرید. شما فقط نمی توانید به CDN تکیه کنید.

استفاده از CDN می تواند به شما کمک کند:

  • مشخص کنید که آیا هر نسخه از وب سایت شما در بین چندین سرور و مکان یکسان است.
  • با استفاده از الگوریتم های حافظه پنهان و هدرهای متعارف ، مسائل مربوط به محتوای کپی را مبارزه کنید
  • جدیدترین و مرتبط ترین مطالب را تحویل بگیرید
  • زمان بار خود را کم کنید

به دلیل سرورهای مختلفی که در مکانهای مختلف قرار دارند ، خطر حمله و خرابی در وب سایت خود را کاهش می دهد

مطالب مرتبط: سئو کلاه سفید: چگونه می توان بدون نقض قوانین درصفحه اول گوگل قرار گرفت؟

به طور خلاصه ، CDN ها می توانند از وب سایتهایی که در یک زمان و مکانهای مختلف توسط چندین کاربر بازدید می کنند و انواع مختلفی از محتوا دارند ، برای هر کسی بهره مند شوند. مهمتر از همه ، CDN سرعت بار شما و در نتیجه رتبه بندی شما را بهبود می بخشد. اما هنگام تنظیم CDN مراقب باشید: آن را عاقلانه انجام دهید یا از یک متخصص بپرسید. اگر به روش اشتباه انجام شود ، به سئو و تجربه کاربر آسیب می رساند.

برای مطالعه بیشتر مقالات حوزه سئو با http://seomaster.niloblog.com همراه باشید.

مطالب مرتبط:

چگونه جستجوی صوتی می تواند بر سئو سایت شما در سال 2020 تاثیر بگذارد؟

چگونه سئو سایت خود را با Google Adwords تقویت کنید!

 
وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ...
ما را در سایت وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ دنبال می کنید

نویسنده : احمد رضا بازدید : 394 تاريخ : شنبه 21 تير 1399 ساعت: 19:10

دامین آتوریتی چیست و چگونه می توان قدرت دامنه سایت را افزایش داد؟

دامین اتوریتی یک معیار مقایسه ای است که نشان می دهد احتمالاً سایت شما در موتورهای جستجو نسبت به رقبای شما رتبه بالاتری دارد. در حالی که مربوط به اقتدار صفحه است ، دامین اتوریتی بر اساس چند عامل رتبه بندی کل دامنه شما را نشان می دهد. این عوامل شامل محبوبیت ، سن و اندازه (از نظر تعداد صفحات منحصر به فرد) است.

منابع اصلی اقتدار دامنه دامین اتوریتی بالا بک لینک های ورودی از سایتهای معتبر است. بهترین راه برای افزایش این متریک در سایت خود اطمینان از داشتن بک لینک هایی است که از سایت هایی که قبلاً به طور مستقل از دامین اتوریتی برخوردار هستند به سایت شما اشاره می کنند.

 

مطالب مرتبط: سئو کلاه سفید: چگونه می توان بدون نقض قوانین درصفحه اول گوگل قرار گرفت؟

 

برای افزایش دامین اتوریتی ، ابتدا باید از داشتن ساختار سایت کاربر پسند اطمینان حاصل کنید و از لینک های  داخلی گسترده (اما نه بیش از حد زیاد) در دامنه خود استفاده کنید. همچنین می توانید از لینک های عمیق در بازاریابی ایمیل خود برای بهبود رتبه بندی استفاده کنید. اینها برخی از ابتدایی ترین و مستقیم ترین روش ها برای تغییر رتبه دامنه شما با تغییر سایت شخصی شما هستند.

یکی دیگر از عواملی که می تواند به بهبود دامین اتوریتی کمک کند ، کیفیت و کمیت محتوای سایت شما است. با داشتن محتوای سفارشی عالی ، سایتهای دیگر به دلیل کیفیت عالی در سایت شما به سایت شما پیوند دارند. سعی کنید مطالب خود را تا حد امکان مفید و جذاب جلوه دهید.

 

مطالب مرتبط: تفاوت بین سئو کلاه سیاه، کلاه سفید و کلاه خاکستری

 

برای اینکه محتوای شگفت انگیز سایت شما در سایت هایی با ا دامین اتوریتی بالا پخش شود ، از رسانه های اجتماعی استفاده آزادانه کنید. ایجاد یک حضور در رسانه های اجتماعی حرفه ای می تواند به اعتبار شما کمک کند و از طرفداران زیادی برخوردار شود. رسانه های اجتماعی همچنین می توانند به افزایش آگاهی و تعامل برند کمک کنند ، دو عامل دیگر که می تواند به افزایش دامین اتوریتی کمک کند.

دامین اتوریتی نیز معیاری است که توسط moz در مقیاس لگاریتمی 100 نقطه استفاده شده است. به طور کلی بازتاب خوبی از رتبه سایت شما است. اکسپلورر سایت Open Moz تعداد محدودی گزارش رایگان درباره دامنه را ارائه می دهد. فقط کافی است URL سایت خود را وارد کنید تا بدانید که دامنه شما چگونه رتبه بندی می شود.

برای مطالعه بیشتر مقالات حوزه سئو با http://seomaster.niloblog.com همراه باشید.

مطالب مرتبط:

تأثیر شبکه های تحویل محتوا (CDN) بر سئو سایت شما

 

مطالب مرتبط:

چگونه جستجوی صوتی می تواند بر سئو سایت شما در سال 2020 تاثیر بگذارد؟

چگونه سئو سایت خود را با Google Adwords تقویت کنید!

وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگسئو,...
ما را در سایت وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ دنبال می کنید

نویسنده : احمد رضا بازدید : 366 تاريخ : شنبه 21 تير 1399 ساعت: 19:10

سئو کلاه سفید: چگونه می توان بدون نقض قوانین درصفحه اول گوگل قرار گرفت؟

سئو کلاه سفید چیست؟

اصطلاح "سئو کلاه سفید" به تاکتیک های سئو سایت اشاره دارد که مطابق با شرایط و شرایط موتورهای اصلی جستجو از جمله گوگل است.

سئو کلا سفید

سئو کلاه سفید برعکس سئو کلاه سیاه است. به طور کلی ، سئو کلاه سفید به هر عملی که باعث بهبود رتبه بندی جستجوی شما در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) می شود ضمن حفظ صداقت وب سایت شما و ماندن در قوانین  موتورهای جستجو می باشد. این تاکتیکها همانطور که توسط Google تعریف شده است در مرزها باقی می مانند. نمونه هایی از سئو کلاه سفید عبارتند از:

  • ارائه مطالب و خدمات با کیفیت
  • زمان بارگذاری سریع سایت و موبایل فرندلی
  • استفاده از برچسب های متا توصیفی و شامل کلمات کلیدی
  • بهبود تجربه کاربری

در مقابل ، نمونه هایی از سئو کلاه سیاه شامل خرید لینک یا استفاده از تکنیک های فریبنده پنهان سازی است. هرگونه تاکتیکی که برای کاربر فریب دهنده یا مضر تلقی شود ، به عنوان کلاه سیاه شناخته می شود. تاکتیک های کلاه سیاه بسیار ریسک پذیر هستند و با تکامل الگوریتم های گوگل ، احتمال کم و کمتر کارایی دارد.:

مطالب مرتبط: تفاوت بین سئو کلاه سفید، سئو کلا خاکستری و سئو کلاه سیاه

 

چرا تکنیک های سئو کلاه سفید مهم هستند؟

عدم استفاده از شیوه های سئو کلاه سفید باعث می شود سایت شما از Google و سایر موتورهای جستجو محو شود.

به عنوان موتور جستجوی شماره یک ، Google روزانه میلیاردها نفر از مردم بازدید می کنند و هر بازدید پتانسیل کشف سایت شما توسط یک کاربر جدید را نشان می دهد.

Google منبع غیرقابل انکاری برای ترافیک وب سایت شماست و محروم بودن از آن می تواند باعث افت شدید ترافیک وب سایت و حتی تجارت شود. هنگامی که گوگل وب سایتی را پنالتی کند ، هیچ تضمینی وجود ندارد که گوگل دوباره آن سایت را در نتایج خود نشان دهد.

چرا خطر می کنید؟ توضیحات کاملی از تکنیک های سئو مورد تأیید Google را در راهنمای وب مستر گوگل بررسی کنید. منابع Webmaster گوگل مکانی برای یادگیری شیوه سئو کلاه سفید Google است.

آیا باید روشهای سئو کلاه سفید را پیاده سازی کنید؟

قطعاً! اجرای شیوه های سئو کلاه سفید بهترین راه برای ایجاد یک وب سایت و تجارت اخلاقی با پایدار موفق است.

در اینجا برخی از مراحلی که باید دنبال کنید برای اطمینان از اینکه روشهای SEO شما کلاه سفید است، بیان می شود.

محتوا و خدمات با کیفیت را ارائه دهید

محتوای باکیفیتی ایجاد کنید که پاسخگوی نیاز بازدید کنندگان شما باشد و به حل مشکلات آنها کمک می کند. برای کشف مناسب ترین کلمات کلیدی که محتوای سایت شما باید برای بهینه سازی آنها استفاده شود از ابزارهای جستجوگر کلمات کلیدی SEO استفاده کنید.

سپس بر استفاده از آن کلمات کلیدی در مطالب عالی ، مانند مقالات و فیلم های چگونگی ، متناسب با هدف از کلمه کلیدی و کاربر نهایی خود متمرکز شوید.

از برچسب های متا توضیحی و کلمات کلیدی استفاده کنید

مطالب مرتبط: دامین آتوریتی چیست و چگونه می توان قدرت دامنه سایت را افزایش داد؟

هنگام ایجاد توضیحات متا برای هر صفحه در وب سایت خود بهترین روشها را دنبال کنید تا به موتورهای جستجو و کاربران کمک کنید تا مطالب شما را کشف کنند.

حرکت در سایت(تجربه کاربری) خود را آسان کنید

هنگام سازماندهی معماری اطلاعات سایت خود مراقب باشید. سایت هایی که امکان دسترسی آنها برای کاربران آسان است ، عملکرد بهتری در سئو دارند.

برای مطالعه بیشتر مقالات حوزه سئو با http://seomaster.niloblog.com همراه باشید.

 

مطالب مرتبط:

تأثیر شبکه های تحویل محتوا (CDN) بر سئو سایت شما

چگونه جستجوی صوتی می تواند بر سئو سایت شما در سال 2020 تاثیر بگذارد؟

مطالب مرتبط:

چگونه سئو سایت خود را با Google Adwords تقویت کنید!

وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگسئو ,...
ما را در سایت وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ دنبال می کنید

نویسنده : احمد رضا بازدید : 378 تاريخ : شنبه 21 تير 1399 ساعت: 19:10

تفاوت بین سئو کلاه سیاه، کلاه سفید و کلاه خاکستری

موتورهای جستجو مانند Google ، Yahoo و Bing همه یک هدف واحد دارند: بهترین نتیجه را برای جستجوی کاربر ارائه دهند. بنابراین ، هر شرکت دائما به دنبال راه های بهتری برای شناسایی بهترین پاسخ برای هر پرس و جو معین است.

از آنجا که پاسخ به نمایش داده شد به اشکال مختلف می آید ، به عنوان مثال تصاویر ، فیلم ها ، محصولات ، مقالات و غیره ، وب سایت ها برای ارائه انواع مختلفی از پاسخ ها باید همه کار ممکن را انجام دهند. اینجاست که بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به مرحله اجرا می رسد. بهینه سازی محتوای مناسب می تواند یک وب سایت معمولی یا ساده را بگیرد و آن را به چیزی تبدیل کند که مورد توجه کاربر و موتور جستجو قرار بگیرد.

سئو کلاه سفید

استراتژی های سئو را می توان در سه دسته بسیار متفاوت و مجزا طبقه بندی کرد: بلک هت ، کلاه سفید ، و کلاه خاکستری.

تاکتیک های BLACK HAT

همانطور که ممکن است حدس بزنید ، استراتژی های SEO برای کلاه سیاه دستکاری و غیر اخلاقی است. سئو کلاه سیاه از الگوریتم یک موتور جستجو سوءاستفاده می کند و از این سیستم سوء استفاده می کند تا بتواند رتبه وب سایت را از طریق محتوای تکراری ، کیورد استافینگ ، خرید بک لینک  و محتوای پنهان افزایش دهد. علاوه بر این ، هنگام کشف ، وب سایت هایی که چنین تاکتیکی هایی را اجرا می کنند توسط موتورهای جستجو به شدت مجازات می شوند.

تاکتیک های سفید

سئو کلاه سفید در محتوای خلاقانه و اجتماعی رشد می کند. تاکتیک های کلاه سفید معمولاً شامل بازاریابی محتوا ، ارتباطات واقعی با دیگر دارندگان سایت ها و یک رابطه فعال و جذاب با مخاطب / مشتری شما از طریق رسانه های اجتماعی است. سئو کلاه سفید همچنین شامل جنبه های فنی وب سایت شما مانند داده ها و برچسب های دقیق متا است. سئو کلاه سفید نیاز به زمان و صبر دارد ، اما مطمئناً امن ترین و موثرترین استراتژی است.

تاکتیک های خاکستری

مانند بسیاری از موارد ، یک فضای خاکستری در سئو وجود دارد. SEO Grey hat یک مفهوم جدیدتر است که در آن بهینه سازی بیش از حد تصادفی ممکن است رخ دهد. سئو کلاه خاکستری لزوماً مورد سوء استفاده قرار نمی گیرد ، اما مورد ستایش نیز نیست. از سئو کلاه خاکستری به عنوان منطقه خنثی استفاده کنید که با حضور در آن می توانید نسبتاً سریع با خطر احتمالی جریمه حضور داشته باشید. این تاکتیک ها شامل درخواست برای پست های مهمان و تجدید چاپ مجدد در وبلاگ ها یا اطلاعات قدیمی است. نتایج متفاوت است و مراقب باشید که به سمت تاریک SEO نروید.

مطالب مرتبط: دامین آتوریتی چیست و چگونه می توان قدرت دامنه سایت را افزایش داد؟

بررسی سریع

موتورهای جستجو همیشه به دنبال بهترین اطلاعات برای میلیون ها سؤال هستند. شما می توانید با بهینه سازی وب سایت و محتوای خود به آنها کمک کنید. اجرای تاکتیک های سئو بستگی به استراتژی شما دارد. سئو کلاه سفید ممکن است صبر و تعهد طولانی مدت داشته باشد ، اما نتایج با کیفیت است و از مجازات ناشی از تاکتیک های کلاه سیاه خودداری می کنید.

منبع

مطالب مرتبط:

تأثیر شبکه های تحویل محتوا (CDN) بر سئو سایت شما

چگونه جستجوی صوتی می تواند بر سئو سایت شما در سال 2020 تاثیر بگذارد؟

مطالب مرتبط:

چگونه سئو سایت خود را با Google Adwords تقویت کنید!

وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگسئو ,...
ما را در سایت وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ دنبال می کنید

نویسنده : احمد رضا بازدید : 465 تاريخ : شنبه 21 تير 1399 ساعت: 19:10